Giga ammepupper

• Trådstarter Trådstarter M*
  • Opprettet Opprettet

M*

Forumet er livet
VIP
På bloggen min går det jo mye i denne nye tilværelsen, som omhandler baby, ammepupper, gulping og ammetåke... tar det forresten som et hint at det har vært litt i overkant mye blogging om ammepuppene, når en reporter fra TV2-sporten sender meg melding på twitter der han lurer på om jeg bruker dobbel D-cup :P

Flere som har så tunge og enorme pupper at det nesten er litt for altoppslukende om dagen? jeg fant meg forresten bikini i går, som satt fint og holder på plass, på change... 70i... Tips til dere andre som sliter med samme problemet ;)

Vet dere forresten om de garantert vil bli mindre igjen??? Helst samme str som før, eller enda mindre!

Ammet nesten ikke forrige gang, så føler jeg ikke kan sammenligne..

Jeg har fått mindre pupper nå når jeg ammer enn før Luna kom jeg, så aaaaner ikke...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg har fått gigant-pupper ! silikon ser det ut som :O

mine gikk fra C til f cup når jeg hadde skikkelig melkspreng til D nå når jeg sluttet å amme;) fine er de også :D;) håper de blir slik nå:p

Helena 8/4-13 :D<3

Mine har gått frå liten A til Stor C... Elskar dei! Skulle ønske dei fortsatte å vere så store, men erfaringa sist var at dei gjekk tilbake til samme lille str, berre slappe :/
Så her blir det påfyll om nokre år om dei blir som før, og sikkert enda slappare :/

Jeg har alltid hatt små pupper, og de har ikke blitt spesielt mye større etter at jeg begynte å amme. Har gått fra 70B til 75C, men synes likevel ikke de ser store ut. :p

Mine ble aldri like "små" som før jeg fikk storesøster. Blir nok reduksjon og løft når jeg er helt sikker på at jeg ikke skal ha flere barn.

åh, heldige du!!!
Føler meg ikke så heldig :-P dem bare henger der og er skikkelig stusselige liksom.... Men kanskje heller det enn kjempestore tunge ja. Det må være slitsomt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi snakker major reduksjon her når amming er over asså. Håper å ned til en D/e cup.
Ja, jeg skrev rett....:p

Vet dere forresten om de garantert vil bli mindre igjen??? Helst samme str som før, eller enda mindre!

Ammet nesten ikke forrige gang, så føler jeg ikke kan sammenligne..
Jeg har aldri hatt så små pupper som jeg hadde etter ammeslutt med storebror :p og mine var svære under amming:p

Vi snakker major reduksjon her når amming er over asså. Håper å ned til en D/e cup.
Ja, jeg skrev rett....:p

Hahaha! Vi tenker likt :P Jeg også håper på en D i fremtiden, når jeg er ferdig med barn. Da skal det reduksjon inn i bildet her også :D

Brukte tidligere 75c, men nå når jeg ammer så vet jeg ikke helt... Har ikke målt meg, om ammebh'n min er sånn uten spiler og er svært stretchy ;)
Har vel litt store pupper nå.
I min tidligere str. fikk jeg høre at det så ut som jeg hadde silikon, så nå må det jo se helt ekstremt ut!

Skulle ønske jeg kom meg inn i en D eller e cup. Alltid hatt store pupper. Størst i klassen fra jeg kom i puberten :p her er det så langt ut i alfabetet at jeg ikke tør si det :p

Mine er større. Men fortsatt små, and I love it;)

*æppen*

Back
Topp