Giftet meg!

crispy

Elsker forumet
Jepp da var jeg en gift kvinne!! Hadde en perfekt dag og kveld!! Maten var god, og alt gikk på skinner (i forhold til det jeg vet, hehe)

Tenkte dere ville se bilde? Jeg har bare bilde av meg siden jeg ikke har fått fotograf bildene enda (selvfølgelig) og det ikke er så mange som har fått sendt meg bilder som de har tatt enda.. =)  Men dere får nå bilde av meg i allefall.. Hehe

P.S: Hater det nye bilde systemet på BV... Ubrukelig!!

Så nydelig du var :-D Gratulerer så mye med den store dagen <3 <3

gratulerer så myyyye!! :D :D :D også så fin du var! nydelig!! :D

Smashing!!!! grattis med dagen!

Gratulera såååå møje med dagen, du va knall fine!!! Kjekt å hørra at dåkke hadde ein fine dag åg!!!

Gratulerer så mye! :D du var alldeles nydelig og en nyydelig kjole! :)

Ååå nydelig!!! Gratulerer så mye som fru! :D

Tusen takk skal dere ha! Jeg håper jeg har fått mange flotte bilder av meg og mannen! Hehe

Du ser jo ut som den Disny-prinsessa :)

Kjempe flott!!!!!
gratulerer!!

kordan var dagen?

Gratulerer så mye! Du så helt nydelig ut!!!

Dagen var PERFEKT! Hehe.
Vi var hos frisøren kl 9.00. Der fikk vi først en kopp kaffe og sjokolade og druer. Når den var drukket spratt vi sprudle vinen vi hadde med oss, da var klokken neeeesten 10... Hehe. Var utrolig koselig hos frisøren, hun var så snill og flink og forloveren min er jo bare fantastisk!
Klokken 12.30 ble vi hentet av limoen vår! Ble så kjørt til kirken og ble møtt av min far uten for kirkedøren! Han så helt sjokket ut og ganske stolt faktisk! hehe..
Vielsen gikk som den alltid gjør, og presten var veldig morsom og grei! Folk sa det mange ganger etterpå at han var veldig bra, og ingen kjedet seg! hehe

Så dro vi på stranden å tok bilder, og deretter en annen strand... Vi håpte det var mindre vind på strand nr 2, men det var det ikke.. LATTERLIG mye vind!

Kjørte limo tilbake til lokalet og spiste nydelig forrett (fiskesuppe) og hovedrett (sursteik) og dessert! Desserten var best, en venninne av meg som hadde laget den og den var PERFEKT! Det var sjokolade fondant og vanilje is og rørte bær! Naaaam!!!

deretter var det litt dansing og slikt og kakekutting og masse masse dansing med venner! Utrolig morsomt... =D

Veldig velykket dag og kveld!

Back
Topp