Gifteringen som forsvant..

En tråd i 'August 2012' startet av tally, 20 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Jeg har en tendens til å klare de mest utrolige ting for tiden. Skulle lage hamburgere til middag, og ble så fryktelig klissete på hendene når jeg blandet sammen farsen. Glemte å ta av meg ringene, så når den siste hamburgeren havnet i panna var gifteringen borte! Jeg ser på burgerne og på hånda og tenker mitt.. Enn om gifteringen har komme seg inn i en av burgerne! Kakker litt på burgerne, men oppdager ingenting der. Blir mer og mer fortvilet. Til slutt kommer jeg på å se i søppelbøtta hvor papiret jeg tørket meg med lå. DER ligger gifteringen gitt! Neste gang skal jeg ta den av meg..

2. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Oi. Bra du ikke mistet den da. Er så fort gjort. Bruker ikke ringer, og kommer nok til å slite litt med å venne meg til det når jeg, kanskje, en dag får en på fingeren. ;)

3. Atannia Gift med forumet

Fort gjort. Trodde selv forlovelse ringen ble med i brødene en gang. Lå oppå kjøkken vifta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

4. Leontodon Forumet er livet VIP

Mye derfor vi droppet ringer ;) Bruker det sjeldent og føler meg egentlig ikke vel med det på. Bruker sjeldent smykker også.

5. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Har aldri opplevd det før. Ringen var ganske trang da vi giftet oss for to år siden, men nå er den blitt ganske romslig :)

6. sorciere_ Forumet er livet VIP

godt den dukka opp, og at du hugsa å sjekke søppelbøtta!: )

7. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Kunne blitt en dyr søppel :p

Del denne siden