Gifteringen som forsvant..

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har en tendens til å klare de mest utrolige ting for tiden. Skulle lage hamburgere til middag, og ble så fryktelig klissete på hendene når jeg blandet sammen farsen. Glemte å ta av meg ringene, så når den siste hamburgeren havnet i panna var gifteringen borte! Jeg ser på burgerne og på hånda og tenker mitt.. Enn om gifteringen har komme seg inn i en av burgerne! Kakker litt på burgerne, men oppdager ingenting der. Blir mer og mer fortvilet. Til slutt kommer jeg på å se i søppelbøtta hvor papiret jeg tørket meg med lå. DER ligger gifteringen gitt! Neste gang skal jeg ta den av meg..
 
Oi. Bra du ikke mistet den da. Er så fort gjort. Bruker ikke ringer, og kommer nok til å slite litt med å venne meg til det når jeg, kanskje, en dag får en på fingeren. ;)
 
Fort gjort. Trodde selv forlovelse ringen ble med i brødene en gang. Lå oppå kjøkken vifta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mye derfor vi droppet ringer ;) Bruker det sjeldent og føler meg egentlig ikke vel med det på. Bruker sjeldent smykker også.
 
Har aldri opplevd det før. Ringen var ganske trang da vi giftet oss for to år siden, men nå er den blitt ganske romslig :)
 
Back
Topp