Giftering

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Tok av gifteringen etter hvert i forrige svangerskap, men husker ikke når. Var så redd for å hovne opp og måtte klippe den. Dere som har: gjør dere det? Og eventuelt når?
 
Tror jeg brukte min hele svangerskapet sist. Nå går vi begge uten, av hygieniske årsaker. Lettere å holde hendene rene uten ringer og neglelakk :)
 
Jeg tenker at jeg vil ha den på så lenge jeg kan og så får jeg bare ta den av og henge den rundt halsen når føler at den klemmer litt for mye rundt fingeren.
 
Har den på inntil det blir ubehagelig. Tror det var i tredje trimester sist.
 
Jeg tok den av rundt uke 30 sist...
 
Tok den av da koronaen kom, ikke anbefalt med ringer nå uansett
 
Tok den av pga opphovne fingre for noen uker siden jeg:joyful: kunne nok hatt den lenger, men var jo også pga korona og hygiene :)
 
Jeg hadde den på meg hele veien sist, men måtte ta den av i går denne gangen gitt. Ble plutselig så hoven i hendene.
 
Tror det var rundt uke 20 sist. Tok et halvår før jeg fikk den på igjen :hilarious:
 
Jeg tar den av hver natt, så den dagen den begynner å bli vanskeligere å få på så får den forbli av. Jeg får vann i kroppen i starten av tredje trimester og får da pølsefingre, så jeg regner med å slutte å bruke ringen da.
 
Tok av gifteringen etter hvert i forrige svangerskap, men husker ikke når. Var så redd for å hovne opp og måtte klippe den. Dere som har: gjør dere det? Og eventuelt når?
Sniker fra mai
Har alltid måtte ts av meg gifteringen underveis i svangerskapet. Denne gangen tror jeg den røk da jeg var 5-6 mnd på vei, jeg blir veldig hoven :meh:
 
Tatt av ringene mine pga corona. Føler hendene er nakne, men de er i alle fall renere :shy:
 
Tok av gifteringen etter hvert i forrige svangerskap, men husker ikke når. Var så redd for å hovne opp og måtte klippe den. Dere som har: gjør dere det? Og eventuelt når?

Visste ikke dette var noe en måtte være oppmerksom på. Nyttig informasjon!
 
Så flinke dere er med hygiene! :) Har ligget i sengen i mange uker nå, så må innrømme at jeg ikke har tenkt på det.. Veldig bra!
 
Tok av meg ringen i 2016,ca 5mnd på vei med første. Kom aldri på igjen :hilarious: vekta eg la på meg la seg også rundt fingrene :hilarious: skulle egentlig ha utvidet de, men nå venter vi heller til denne graviditeten er over og litt til. Blir jo alltid gravid når vi tenker på å fikse den ringen :wideyed:
 
Har tatt den av allerede, blir fort hoven i fingrene :p
 
Kunne gå hele svangerskapet sist, men ble hoven etter lengre turer ute husker jeg. Oi, ikke tenkt på å ta den av pga korona...
 
De forrige svangerskapene hadde jeg gifteringen på til vi var på fødestuen, har aldri slitt med hovne fingre/bein i svangerskapene, kun hoven etter fødslene :) Denne gangen ligger den stort sett i smykkeskrinet fordi det har vært mye jobb så da orker jeg ikke å huske å ta den av og på for å bruke den et par timer hver dag.
 
Back
Topp