Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra juli
Aldri hatt problemer med ringen i svangerskapenetester hver dag nå å den går lett av og på.
Vask hendene godt i kald vann, smør kajapt på olje eller zalo og dra avJeg har hovnet opp så jeg får den ikke av.
Har glemt, og følge med
Pleier normalt og henge den i smykket når jeg merker at jeg begynner og hovne opp.
Er ikke noe problem da, for den er ikke stram enda så fingen får blod
Det er bare det at jeg ikke får den avZalo funker sikkert
![]()
Takk fikk den avVask hendene godt i kald vann, smør kajapt på olje eller zalo og dra avSom jordmor sa, det er litt greit å slippe å ødelegge disse fine og dyre tingene som man går med
Nei, du må ikke det!Dumt spsm, men må man av med ringen når en føder?Jeg har en ring på langfingeren som jeg har gått med i ca 15 år, men aldri kommet på at den må av ved fødselen
![]()
Dumt spsm, men må man av med ringen når en føder?Jeg har en ring på langfingeren som jeg har gått med i ca 15 år, men aldri kommet på at den må av ved fødselen
![]()
Nei, du må ikke det!![]()
Takk takkSkulle det bli keisersnitt, må den av![]()
Eller om du plutselig hovner mye opp! Det kan skje når som helst egentlig - så om du ikke legger merke til opphovning og det plutselig ikke går å ta den av så må den klippes. Derfor kanskje like greit å gå med de rundt halsen den siste tiden.Skulle det bli keisersnitt, må den av![]()