Giftering

Gullis!

Elsker forumet
Passer den fremdeles? Har dere tatt den av i tilfelle? Har ikke hatt det problemet før, men hovner nok opp litt mer før termin og redd for å måtte klippe den.

Sniker fra juli:-p

Aldri hatt problemer med ringen i svangerskapene:-) tester hver dag nå å den går lett av og på.

De (gifte-og forlovelsesringen) er fortsatt på. Men på varme dager tester jeg de ofte.

Jeg tar de av når jeg legger meg og på når jeg står opp. Enn så lenge så passer de <3 Når hendene evt hovner opp trer jeg de på et kjede og har de rundt halsen frem til de kan tas på igjen - gjorde det sist også :)

min har ikke passet på 4 uker, men jeg har en god del vann i fingrene. Har kjøpt en billig ring fra hm i større størrelse jeg kan gå med til fingrene er normale igjen :)

Jeg har hovnet opp så jeg får den ikke av.
Har glemt, og følge med :eek:
Pleier normalt og henge den i smykket når jeg merker at jeg begynner og hovne opp.
Er ikke noe problem da, for den er ikke stram enda så fingen får blod :p
Det er bare det at jeg ikke får den av :) Zalo funker sikkert :)

Fingrene mine er nesten tynnere enn før, men bør kanskje følge med hvis sånne ting bare kan skje over natta omtrent :o

Min har ikke passet på sikkert 3 måneder. Så den ligger pent på hylla på badet ;)

Jeg har hovnet opp så jeg får den ikke av.
Har glemt, og følge med :eek:
Pleier normalt og henge den i smykket når jeg merker at jeg begynner og hovne opp.
Er ikke noe problem da, for den er ikke stram enda så fingen får blod :p
Det er bare det at jeg ikke får den av :) Zalo funker sikkert :)
Vask hendene godt i kald vann, smør kajapt på olje eller zalo og dra av :) Som jordmor sa, det er litt greit å slippe å ødelegge disse fine og dyre tingene som man går med

Dumt spsm, men må man av med ringen når en føder?:o Jeg har en ring på langfingeren som jeg har gått med i ca 15 år, men aldri kommet på at den må av ved fødseleno_O

Skulle det bli keisersnitt, må den av :-)
Eller om du plutselig hovner mye opp! Det kan skje når som helst egentlig - så om du ikke legger merke til opphovning og det plutselig ikke går å ta den av så må den klippes. Derfor kanskje like greit å gå med de rundt halsen den siste tiden.

Eller om du er heldig - så hovner du ikke opp i det hele tatt :)

Tok den av nesten med en gang jeg fant ut jeg var gravid :D Skal bli gøy å kunne bruke den igjen :) Håper bare den fremdeles passer :)

Back
Topp