Lois
Forelsket i forumet
Det skjer nok ikke med alle pga barn nei.Vært sammen i 11 år og har en 3-åring nå, og null ring![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjer nok ikke med alle pga barn nei.Vært sammen i 11 år og har en 3-åring nå, og null ring![]()

Vært sammen i 5 år, har ei jente på 3, men stresser ikke med det Tror og at mange menn bare ikke tar slik hinting, det er bedre å spørre rett ut. Slik er det med mannen min samme hva det er, har aldri fungert med hinting..Skjønner veldig godt at mange menn drøyer med frieri. Har dere tenk på hvor mye press som legges på dem med dette?
Det er vel de fleste jenters drøm at mannen skal fri, men det er ikke alle menn som klarer..
Mannen min får skikkelig jernteppe med en gang han må "prestere" i romantisk setting. Så her ble vi enig om å forlove oss fordi vi begge ville gifte oss, men han ikke kom til å klare steget med frieri.
Vist dere tenker at kjæresten/samboeren deres er mannen dere ønsker å dele resten av deres liv med, burde det absolutt ikke være så vanskelig å snakke om giftemål på en åpen og grei måte.
Spør rett ut: Hva tenker du om giftemål? Og tror du at du noen gang kommer til å fri til meg? VELDIG mange menn forstår ikke hinting![]()