Gifte seg, hva syns dere? *oppdatert*

ORIGINAL: Lille_84

Oppdatering på mine gifteplaner [8D]
Jeg ble så ivrig av alle de fine forslagene og erfaringene her at jeg klarte å buse ut med det da samboer kom hjem fra jobb. Dere skulle sett ansiktet hans! Har aldri sett han bli så rød. Så sa han; "Nå gir du deg. Dette skal jeg ordne" Hehe, så ble ikke noe giftermål på meg nå gitt [;)] Jeg kom med så mange forslag på å gjøre det annerledes og at jeg ikke ville ha et stort bryllup. Men han sto fremdeles på sitt. Tror han er litt opptatt av at han skal fri. Tror han var litt redd for at han hadde såret meg senere, for han nevnet hele tiden at han ville så gjerne gifte seg, men det var ikke slik han hadde tenkt at det skulle foregå.
Så nå får jeg bare vente å se, om ringen kommer på fingern i løpet av året, eller om jeg må vente en god stund til. Jeg er hvertfall klar som et egg, så nå vet han det [;)]

Artig. Da kommer nok han også til å tenke endel på det fremover, så kanskje han pønsker ut en fin overraskelse til deg når du minst venter det. [:)]
Føler vel kanskje han ikke kan vente for lenge nå som du er så ivrig for vips så er det du som frir til ham. [:D]

Håper det blir frieri og bryllup på dere også snart. Om 3 uker på denne tiden er jeg en gift kvinne!! [:)][:)][:)]

Ja, nå får jeg bare vente å se hva som skjer [;)]

Jazina: Ja, det er liksom det jeg håper på også ;) Så heldig du er som snart skal stå brud [:)]

Back
Topp