Gift med første blikk

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Noe du kunne meldt deg på? Ser de har premiere i kveld. Kunne aldri meldt meg på selv tror jeg:-)

Hehe, nå har jo jeg mann da, men hadde nok ikke turt å gjøre noe sånt nei. Men det hadde vært veldig interessant å se hvem de hadde matchet meg med - jeg og mannen er veldig ulike så jeg vet ikke om vi hadde matchet ut fra deres "beregninger" ;-)

Ja. Hadde vært interessant å få fagpersoner til å plukke ut en for meg. Og så er jeg ikke redd for å være sosial med folk jeg ikke kjenner. Og tenker at det er ikke værre enn å skille seg, man blir jo ikke tvunget til å bo sammen eller være kjærester om man ikke vil.

Tror det kunne vært spennende, så ja :)

Om jeg ikke hadde en kjæreste og samboer, kunne jeg nok godt ha meldt meg på. Hadde vært interessant å se om det hadde blitt en god match.. :)

Veldig fornøyd med mannen min her i kroken, men jeg kunne lett vært med på det om jeg var enslig :-) Så spennende da!!

Kanskje hvis man ikke ble gift. Synes ikke noe om å gjøre skilsmisse så enkelt

Enig med deg. Hadde jo vært interessant å se hvilken type person de hadde ment jeg passet sammen med og det ville nok vært en opplevelse å plutselig skulle dele hverdag med et fremmed menneske. Å gifte seg er imidlertid noe jeg kun hadde gjort (les: gjorde) av kjærlighet og vilje til å skulle være sammen med noen til siste slutt, ikke som en del av et psykososialt eksperiment.

Noen som vet når den går i reprise? Lille frøken lekte med fjernkontrollen og vips stod den ikke på inspilling lenger..

Hadde nok aldri turt det nei, men hadde nok kunne prøvd å bli matchet med en som skulle ha passet meg :D

Men jeg skal i alle fall se på. Syns det var artig i fjor, og spesielt Annebelle og Vebjørn som var så søte :)

Aldri i verden :p

Back
Topp