ra81 Forumet er livet 6 Aug 2010 #1 I dag har min kjære og jeg vært gift i 5 år!!! Jippi! I kveld skal vi på "Vann og brød" på Grønland og spise tapas, og kanskje kino etterpå. Blir deilig med litt kjærestetid![:)]
I dag har min kjære og jeg vært gift i 5 år!!! Jippi! I kveld skal vi på "Vann og brød" på Grønland og spise tapas, og kanskje kino etterpå. Blir deilig med litt kjærestetid![:)]
hunnykaos Forumet er livet jentene i juni13 VIP Novemberlykke 2015 6 Aug 2010 #8 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! kos dere på tapas!
M moccii Elsker forumet 6 Aug 2010 #9 ORIGINAL: Lilletrampepus Gratulerer med bryllupsdagen, håper dere får en fin dag! [:)][:)]
jcecilie Gift med forumet 6 Aug 2010 #10 ORIGINAL: Mildrun Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Kos dere masse[:)]
tonje83 Glad i forumet 6 Aug 2010 #11 ORIGINAL: Mildrun Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Kos dere masse[:)] sign[:)]
E ECM Glad i forumet 7 Aug 2010 #13 ORIGINAL: Mildrun Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Kos dere masse[:)]
Vinglete Venupi Gift med forumet 7 Aug 2010 #14 oi da....gratulerer såååå masse[:)][:)][:)] 5 år er ikke værst[;)] håper dere får en kjempefin kjærestekveld
oi da....gratulerer såååå masse[:)][:)][:)] 5 år er ikke værst[;)] håper dere får en kjempefin kjærestekveld