Giddalaus..

Wokie

Andre møte med forumet
Jeg har en kjæreste som aldri orker og ha sex.. han er alltid så sliten etter jobb, eller er hjemme sent i helgene. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det og være hjemme litt mer spennende? Og sex for den saks skyld.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Følger. .. mangler lyst selv for tiden, så kunne trenge tips

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Viktigste er vel å snakke om det? Finn ut hva han tror kan hjelpe?

Jeg syns det er viktig å flørte en del, kanskje begynne med å sende litt frekke sms eller noe og kose oss når han kommer hjem med god mat og fortsette småflørtingen..det funker bra her hvertfall :)

Viktigste er vel å snakke om det? Finn ut hva han tror kan hjelpe?

Jeg syns det er viktig å flørte en del, kanskje begynne med å sende litt frekke sms eller noe og kose oss når han kommer hjem med god mat og fortsette småflørtingen..det funker bra her hvertfall :)

Signerer her.

eller kle seg med litt sexy undertøy :) Om du har noen ekstra kilonetter svangerskap så bryr han seg ikke om det.
Det gjør ihvertfall ikke mannen her :P

Tror nok jeg, på en forsiktig måte, ville prøvd å ta opp temaet og prøve å finne ut hvorfor han ikke orker. Selv om det i media virker som menn tenker på og vil ha sex hele tiden er det jo ikke uvanlig at de opplever at lysten forsvinner til tider. Det kan være psykiske og fysiske grunner til det. Og har han en grunn vil det ikke hjelpe at du stiller i sexy undertøy eller prøver å forføre han. Da kan det fort gjøre at han føler seg litt presset, eller at han avviser deg, noe som fort kan føre til at selvtilliten din får en bulk.

Jeg sier ikke at det MÅ være en grunn altså, det kan jo godt være at han bare er litt ekstra sliten om dagen, kanskje han er lei mørketida? Men hvis han har en grunn vil det kanskje hjelpe for han å snakke om det, så dere kan komme fram til en løsning sammen.

Lykke til:)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Back
Topp