Giddalaus i dag

sebby

Gift med forumet
Det regner ute og humørsyken og giddalausheten har kommet[:'(]....

Skulle egentlig vært på babysvømming, men er skikkelig skuffet over innholdet i "timene".....For intenst for de små etter min mening. Var jo dykking fra tredje gangen med lenger og lenger varighet for hver gang vi kom pluss slipp fra kanten osv. Lillegullet syntes ikke dette var noe morro så etter 6.gangen har lysta mi vært borte.

Når jeg gikk på babysvømming med størstemann var fokuset på å kose seg i vannet. Vi hadde sang, leker i vannet og litt dykking og det var skikkelig koselig(Drammen). Men denne ganger(annen by) er det skikkelig nasi(sorry uttrykket). Barna skal liksom trenes opp i å komme svømmende tilbake til ripa på båten og holde seg fast hvis de ramler utti(Øves opp gjennom flere kurs). Men hvem i all verden lar en liten tass ferdes fritt i båt uten vest og tilsyn?

Hva gjør dere andre som er på babysvømming?

Sorry for frustrasjon, men takk for at dere leser[:o]

Den giddalausheten har kommet hit også [8D]
Har vasket litt tøy og det er det hehe skulle vel kanskje støvsugd og vasket gulver også men orker ikke hehe

Øhm.. det hørtes veldig intenst ut for så små babyer [&:] Hos oss er det fokus på lek, kos og sang. Hadde det vært sånn som du sier så hadde jeg droppa det jeg også

ORIGINAL: **tvilling85**

Har vasket litt tøy og det er det hehe skulle vel kanskje støvsugd og vasket gulver også men orker ikke hehe

Haha, jeg sto å tittet på stövsugeren tidligere idag og tenkte bare : "näh, hakke löst!".
Så idag er det fyrings og kos emd småtrolla.
Regnet höljer ned, og litt godt å släfe og. Imorgen begynner kjöret.

ORIGINAL: sebby

Det regner ute og humørsyken og giddalausheten har kommet[:'(]....

Skulle egentlig vært på babysvømming, men er skikkelig skuffet over innholdet i "timene".....For intenst for de små etter min mening. Var jo dykking fra tredje gangen med lenger og lenger varighet for hver gang vi kom pluss slipp fra kanten osv. Lillegullet syntes ikke dette var noe morro så etter 6.gangen har lysta mi vært borte.

Når jeg gikk på babysvømming med størstemann var fokuset på å kose seg i vannet. Vi hadde sang, leker i vannet og litt dykking og det var skikkelig koselig(Drammen). Men denne ganger(annen by) er det skikkelig nasi(sorry uttrykket). Barna skal liksom trenes opp i å komme svømmende tilbake til ripa på båten og holde seg fast hvis de ramler utti(Øves opp gjennom flere kurs). Men hvem i all verden lar en liten tass ferdes fritt i båt uten vest og tilsyn?

Hva gjør dere andre som er på babysvømming?

Sorry for frustrasjon, men takk for at dere leser[:o]

Jeg har ikke hat babysvömming med noen av mine, men det der hörtes litt dröyt ut!![:-] Da skjönner jeg godt at du ikke gidder noe mer ja*trösteklemme*

Giddalaus her og gitt [8D] Bare suser rundt hjemme og trilla en liten tur til byen. That's it. Ingen store planer.
Skal ikke trene engang. I kveld er det bursdagsfeiring for min søster som bir 5 år da[:)] KAKE, KAKE, KAKE [:D][:D]
Mmmmmmmm, gleder meg[:D] Også kommer svigermor innom etter middag for å se på lilleprinsen..

ORIGINAL: tullemor_86

ORIGINAL: **tvilling85**

haha samme her.. kroppen er helt dau[:-]

Og her.... Har KUN vasket klær, ellers bare kost med snuppa [:D]

What? [:o]
Her har dem tatt det veldig rolig, nesten litt for rolig.
Masse sang og lek og kos i vannet da, elsker babysvømming [:D]

ORIGINAL: mammamilla

Det er jo slik jeg også trodde det skulle være....[:o] Godt flere deler mitt synspunkt da, så ikke det bare er meg som er overbeskyttende....takk[:)]

Det synes jeg gikk litt fort [&:] Vi har gått siden snuppa var 10 uker, og vi har begnt først nå å lære de å dykke.. Har konsentrert oss mest på å gjøre de trygg i vannet, sunget og kost oss masse før vi begynte med noe slikt[:)]

ORIGINAL: sebby

ORIGINAL: mammamilla

Det er jo slik jeg også trodde det skulle være....[:o] Godt flere deler mitt synspunkt da, så ikke det bare er meg som er overbeskyttende....takk[:)]

Nei da hadde jeg reagert, veldig!!
Utrolig frustrerende at det er slik, det ødelegger litt [&o]

Back
Topp