Gi meg VOTTETIPS!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg blir helt gal av vottene til minsta.. De funker IKKE! Hun har reima sine baby votter.. De me glidelås på siden.. Det eneste som funker for henne, er hjemmestrikka ullvotter, men det er for kaldt nå i barnehagen.. Hun klarer ikke å gripe noe, og hun får ikke tommelen inn i "tommelhuset" ([8D]).. Når hun plages sånn med vottene, så kaster hun de bare, å fryser fingerene blå.. Giii meg tips.. Nå er jeg kommet dit at jeg er villig til å bruke mange mange hundre bare på votter..

Hestra sine votter er gull verdt!

Vi har vært veldig fornøyd med hestra sine votter, hjemmestrikket tova votter bruker vi også endel.

hjemmestrikka tuva ullvotter har gått 300kronerdyre reimavotter en høy gang her i huset iallefall..

fikk av svigermor som jobber i barnehage i indre dalstrøk - "og alle ungene bruker sånne.." [:D]

Hestra er best[:)][:)]Er ikke fornøyd med reimavottene i det hele tatt

ORIGINAL: WZ

Hestra sine votter er gull verdt!

Jeg har sånne vanlige tynne hansker (kjøpt på H&M) under hjemmestrikka,godt tova votter, og mine unger er god og varm på hendene. Vottene er ekstra lange,så de går et stk oppover armen, det gjør at de sitter bedre på, og ingen mellomrom mellom dress og vott hvor det kommer snø inn. [:)]

Ville bare skyte inn et tips ang pol votter nå i disse tider. imprigner disse med skospray. Da holder de seg vanntette [:)]

ORIGINAL: Siljepus

Jeg har faktisk ikke hørt om hestra votter.

Hvor får man tak i dem?

Vi har kjøpt våre på Barnas Hus, men jeg tipper du får tak i de hos de fleste sportsbutikker.

Back
Topp