Gi meg styyyyyyyyyyyrke!!!!!!!!!!!!!!!

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Si til meg at jeg kan klare å gå ned i vekt[X(][X(] for jeg klarer det ikke[&o]
Null snop, null brus, spiser normalt, beveger meg gjør jeg (kan vel bevege meg mer kanskje)

Men vekta går bare oppover!!! buhuuuu[:(][:(]

Frokost: 2 knekkebrød med hvitost
Lunch: 2 knekkebrød med hvitost
Mellom: ett eple
Middag: vanlig middag
Kvelds: 2 knekkebrød med hvitost

Blir det for lite eller??

Hvor lenge har du holdt å slik da? Rart om du ikke skulle gå ned i vekt. Men har du mye å miste da? Hvis ikke så går det nok ikke så fort.

Jeg har endelig klart å miste litt vekt og det har vært pga Zumba faktisk. 2-3 ganger i uka samt et sunt kosthold med lite snop

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Synes det ser litt lite ut ja, og ikke minst lite variert. Kjapt regnet kommer du ikke opp i mer enn litt over 1000 kcal. i løpet av en dag.

Jeg vil anbefale deg og registrere deg på vektklubben.no, det er gratis, og der kan du beregne hvor mange kcal. du bør ha i løpet av en dag, og registrere måltidene dine.

ORIGINAL: Lizz29

Hvor lenge har du holdt å slik da? Rart om du ikke skulle gå ned i vekt. Men har du mye å miste da? Hvis ikke så går det nok ikke så fort.

Jeg har endelig klart å miste litt vekt og det har vært pga Zumba faktisk. 2-3 ganger i uka samt et sunt kosthold med lite snop

har holdt på lenge egentlig.... var flink en liten periode og gikk ned 2.5 kg.... men gikk opp igjenn[&o]

Huff må vel studere litt ang mat og sånn tenker jeg... ikke lett[X(]

Er du veldig overvektig? Søstera mi har samme prob. samt en kollega av meg. Di har begge vært hos lege som fant ut noe med insulinet... Husker ikke helt hva det var. Men det var noe med at forbrenninga er altfor lav... Fikk beskjed om å leve på lavkarbo. Og nå går det nedover for begge [:)] Og det uten å direkte slanke seg, bare å prøve få ett bedre liv. Energi er plutselig på topp, og hodepine borte[:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Synes det ser litt lite ut ja, og ikke minst lite variert. Kjapt regnet kommer du ikke opp i mer enn litt over 1000 kcal. i løpet av en dag.

Jeg vil anbefale deg og registrere deg på vektklubben.no, det er gratis, og der kan du beregne hvor mange kcal. du bør ha i løpet av en dag, og registrere måltidene dine.

Enig der, det er for lite variasjon og for lite mat generelt.
Man må faktisk ha fett selv om man slanker seg, og man skal ikke sulte uansett. Du får jo fett fra hvitosten da, og melkefett er jo bra, men likevel.
Ville ha lagt inn en lunsj med mer mat i, f.eks salat med noe kjøtt til, eggerøre og røykelaks, middagsrester fra dagen før el. Og husk å spise annen frukt enn bare eple, f.eks appelsin som er masse c-vitaminer i, og grønnsaker er kjempeviktig.

Ta gjerne tran og multivitaminer, kroppen gir lettere slipp på overvekten når den over tid merker at den får det den trenger.

Ketolyse.no
Eneste som funker spør du meg... [:)]
Det er ikke lett, du er ikke alene...

Det var ikke noe sund mat akkurat !!
Legger ved noen links til deg jeg, for tror du må sette deg litt inn i mat, og hva du faktisk Skal ha iløpet av den dag.....
http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/kostraad/kostraad-for-voksne
http://www.helsedirektoratet.no/ernaering/fagnytt/nye_kostr_d_kan_forebygge_livsstilsykdommer_788064

Og på denne linken er det mage gode forslag på hva du kan spise hele dagen :
http://iform.nu/kosthold/sunn-vekt/slank-livrett-og-dagsprogram

Og, husk, MOSJON!!!!!!!!!
Lykke til [:)][;)]

Ta deg en tur innom lavkarbo.no![:)] En veldig enkel livsstil som hjelper deg å gå ned i vekt. Små sprekker er ikke like "farlig" som det er på andre dietter/livsstiler på lavkarbo, og jeg lover deg; har aldri spist så mye god mat før!!

Back
Topp