Gi meg styrke!!!!

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
I morgen har jeg prøve i 20(!!!) Kap i ledelse og organisasjon. Dette er bare dømt til å gå rett til h******e. Stoffet er så tørt at jeg ikke husker noe jeg leser. Får jeg en E er jeg fornøyd... :p

Lykke til, det hørtes litt tungt ut, men du gjør det nok bra :)

Lykke til, håper det går strålende! :)

Lykke til! Vet hvor tøft det er å få noe til å sitte som gravid. Leste i ett forskningblad at hjernen din virker som på nivå med en 60 åring når man er gravid eller ammer. Og man hører ofte at de sliter med å få noe til å sitte og at det tar mye lengre tid å lære enn før! Så det er nok ikke bare deg men også tilstanden som gjør det litt trøblete. Håper virkelig det går bedre enn du tror!

Lykke til! Vet hvor tøft det er å få noe til å sitte som gravid. Leste i ett forskningblad at hjernen din virker som på nivå med en 60 åring når man er gravid eller ammer. Og man hører ofte at de sliter med å få noe til å sitte og at det tar mye lengre tid å lære enn før! Så det er nok ikke bare deg men også tilstanden som gjør det litt trøblete. Håper virkelig det går bedre enn du tror!
Denne forklarelsen skal jeg bruke neste gang noen lurer på hvor jeg har gjort av hodet mitt:p

Takk for alle lykke til:D nå tar jeg kvelden, så får det bli som det blir:) heldigvis et tema man kan prate mye i rundt:)

Hvordan føler du det gikk??
rakk ikke å ønske deg lykke til i går, men håper det gikk fint :)

Det gikk ikke så bra. Prøven hadde 4 spørsmål. To hadde jeg peiling på og svarte, men de andre to var helt borti natta.. men jeg står vell:-P

Æsj, så dumt. Men lykke til, det kan jo ha gått bedre enn du tror :)

håper det gikk bedre enn du tror!

Takk takk;-) krysser fingrene..
I morgen er det klart for neste prøve.. 3 timers kjemi teknikk.. dette tror jeg er det verste faget jeg har.. alt for mye tall å holde styr på.. men har pugget, då det skal gå :)

Back
Topp