Gi meg styrke!

Lohne

Forelsket i forumet
Jeg er så godtesjuk! Søthungeren tar litt overhånd til tider, og jeg sliter med å la være... Hadde ikke planer om å gå opp så mye i svangerskapet, men allerede har jeg gått opp mer enn jeg trenger. Har endel ødemer også da men...likevel :p
Noen som er gode på hypnose som bare kan helbrede meg??

Kan ikke hjelpe deg der, prøver å trappe ned selv ^^
Det eneste rådet jeg kan gi er å spise mørk sjokolade (minst 70% kakao) som eneste sjokolade. Den er ganske bitter synes jeg. Holder liksom lenger enn vanlig sjokolade, og du spiser dermed mindre. Med mindre du elsker den sjokoladen selvsagt.

Liker rett og slett ikke mørk sjokolade... nå måtte jeg ty til litt nøtte-mix her...sukk...svake mennske!

jeg skjønner hva du mener... sliter også med eting..   også godt opp mer enn jeg har lust til.. men må bare trøste meg med at det blir lettere å trene igjen etterpå..

Sliter litt med det samme, men for meg fungerer det å ta en kopp te (jeg får ikke lyst på noe søtt når jeg drikker te), eller rett og slett pusse tennene! Starter jeg på en sjokolade f.eks, spiser jeg til det er tomt, om det så er en slik stor sjokoladeplate. Slike ting kan jeg bare ikke ha liggende, særlig nå når jeg er sykmeldt og går hjemme.

Huff, har det samme problemet!
Hadde ei sjokoladekake i kjøleskapet fra helga, som jeg bare ikke klarer å holde meg unna!
Så nå gikk den i søppla!! Så eneste som funker her er å ikke ha det tilgjengelig....;)

Kan desverre ikke hjelpe da jeg sliter med det samme selv :p spiser alt for mye sjokolade, og har lagt på meg alt for mye....men er vanskelig å la være....mannen kom hjem me en slik nidar 100 års pose igår, og den er nå tom....han skjønner ikke at han ikke må kjøpe godis, for har vi det i hus, klarer jeg ikke å la være å spise

Send styrken videre om du får den... jeg spiser x antall appelsiner i håp om ikke å få lyst på noe annet... det hjelper bare nesten...

Jeg pleier å spise en teskje med honning når søtsuget blir for sterkt. Dette opplever jeg at hjelper. Ikke det at jeg er så glad i honning (spiser det skjelden ellers), men det hjelper på søtsuget. Av en eller annen grunn gjør dette at jeg ikke får søtsug dagen etterpå heller, mens sjokolade derimot er vanedannende (i alle fall for meg).

Jeg sliter også med søtsug. Det var ikke et problem sist. Prøver å spise frukt for å dempe det. Har gått opp under ett kilo så langt så vektoppgang er ikke noe problem, men det er jo ikke sunnt for kroppen og tennene med mye søtt.

Sukk, ja den vekta...ikke-tema! Men det er litt mer enn 1 kg hvertfall...:p
Har vært å kjøpt masse frukt i dag, så får håpe morgendagen blir bedre ;) Hadde jeg enda vært fornøyd med å ta ei gulerot. Frukt er ikke bare bra i mengder det heller.  Desverre er bekkenet litt kranglete så jeg får ikke trent slik jeg burde og ønsker. Snart bytter jeg nick til fleskpurka eller noe i den duren...da vet dere hvem det er ;)

Hahahahaha! Jeg lo godt av den siste kommentaren ang endring av nick :P Hihi!

Er veldig usikker på om jeg spiser for mye snop.. Men jeg drikker definitivt for mye COLA! Off, er helt hekta :/ Noen som har noen tips mot det? Stakkars tennene også!

Når det gjelder sjokolade så har graviditeten nesten hatt motsatt virkning på meg... Har knapt rørt sjokolade siden jeg ble gravid. Spiser isteden myyyye frukt :) Mmm!
Appelsiner, druer og epler ;)

Back
Topp