gi meg styrke!!!

August16spire

Elsker forumet
ja det ble sagt mange ganger inatt for jeg har kun sove fra kl 06.00-08.00,det er to timer det ja.
og så akkurat natt til idag,når gubben var på fest igår og ikke kunne stå opp med mini,både svigers og mine foreldre kommer senere,og jeg skal i jentebursdag og dra ut. Var så urolg i kroppen som jeg aldri har vært inatt...
hvordan skal dette gå???[8D]

men hvorfor?fordi du skal bort fra mini?

sier mange ganger gud gi meg styrke[:D]spes på morran

har ikke snøring[8|]
hadde all verdens sanger inne på hodet og alt som gjør at man ikke får sove,det er så grusomt.
hehe,ja det hjelper sjelden å be om styrke[:D]

Ditto....
For en gang skyld satt vi ganske lenge oppe i går, koste oss med vin og tapas.
Og seeeelvfølgelig skulle tutta tulle en god del i natt og stå opp klokka seks....
Og her som mammaen skal ut å frekke seg til i kveld - typisk!
Jaja, satser på en kvil utover dagen; om det blir tid... ved siden av trening, frisør, gaveshopping, pappaen skal fikse på tattoen osv......[&:]

ORIGINAL: Lenelill

Ditto....
For en gang skyld satt vi ganske lenge oppe i går, koste oss med vin og tapas.
Og seeeelvfølgelig skulle tutta tulle en god del i natt og stå opp klokka seks....
Og her som mammaen skal ut å frekke seg til i kveld - typisk!
Jaja, satser på en kvil utover dagen; om det blir tid... ved siden av trening, frisør, gaveshopping, pappaen skal fikse på tattoen osv......[&:]

her ble det tid til soving,men fikk jammen ikke til å sove verken formiddag eller ettermiddag,jees

ORIGINAL: lindaa87

har ikke snøring[8|]
hadde all verdens sanger inne på hodet og alt som gjør at man ikke får sove,det er så grusomt.
hehe,ja det hjelper sjelden å be om styrke[:D]

Du, det kan være du mangler magnesium!! Jeg har det litt sånn at jo mer på underskudd av søvn jeg er, jo dårligere sover jeg [:(] Forferdelig.
Men jeg sover myye bedre når jeg tar 3 stk magnesiumtabletter på kvelden rett før leggetid. ANBEFALES :)

kanskje det,verdt ett forsøk om dette har tenkt å vedvare[:)]

Er helt forferdelig å ha det sånn... uff..

ORIGINAL: Maria 82

kanskje det,verdt ett forsøk om dette har tenkt å vedvare[:)]

Er helt forferdelig å ha det sånn... uff..

hehe ja...er spent hvordan jeg blir utover kvelden på fest idag[:D]

Back
Topp