Gi meg styrke!!

Shanett

Glad i forumet
til å begynne med 30days shred igjen..Når jeg tenker på level 1 så får jeg lyst å spy[:'(]  Level 2 var mye artigere syns jeg,den var lettere også[8D] Sliter så sinnsykelig med jumping jacks på level 1[&:]

Begynte i går jeg, for tredje gang...har hoppa av etter 3-4 dager tidligere...satser på at det gjelder å komme seg gjennom de første harde dagene, så blir alt bedre[:D] eneste en kan gjøre er å glede seg til en mnd har gått og resultatene kommer...

ORIGINAL: Shanett

til å begynne med 30days shred igjen..Når jeg tenker på level 1 så får jeg lyst å spy[:'(]  Level 2 var mye artigere syns jeg,den var lettere også[8D] Sliter så sinnsykelig med jumping jacks på level 1[&:]

Den hoppingen tok knekken på knærne mine[:'(]Jeg tok min egen variant jeg.Tok litt aerobicøvelser istedet for.Like varm og andpusten da også[:D]KOM IGJEN KOM IGJEN!DETTE KLARER DU[:)]

DETTE KLARER JEG!! Joda,jeg klarer det,men level 1 er så kjedlig,og jeg hater jumping jacks..Det blir ikke juks om jeg gjør noe annet i stede for jumping jacks da?Litt extra but kicks eller noe?

Back
Topp