gi meg motivasjon :D

Mamma2010og2014

Glad i forumet
ja emne sier det.. GI MEG MOTIVASJON..
jeg må ut å skoffe innkjørselen hvis jeg vil komme meg til time hos rodgriver i morgen xD
men har så stor innkjørsel å har bare en liten skoffe (klarer ikke de store[:-])
så tar det så lang tid, går fint når jeg først er igjen, men jeg har 0 motivasjon til å gidde å lette på røve å få komt meg UT xD

*sparker lett i rumpa*
Tenk så god samvittighet du har når du kommer inn og lager deg en kopp med noe varmt i etterpå

ORIGINAL: IrenePirene

*sparker lett i rumpa*
Tenk så god samvittighet du har når du kommer inn og lager deg en kopp med noe varmt i etterpå

jeg så just mufinsene mi søster har bakt på facebook så nå fikk jeg lyst å bake kanelsnurr, men med bare sukker :D
kanskej jeg skal ta å sette en deig så hever den imens jeg skuffer [:D]

ORIGINAL: Jeiranne

ORIGINAL: IrenePirene

*sparker lett i rumpa*

jeg så just mufinsene mi søster har bakt på facebook så nå fikk jeg lyst å bake kanelsnurr, men med bare sukker :D
kanskej jeg skal ta å sette en deig så hever den imens jeg skuffer [:D]

Det var en VELDIG god ide;D Sett deigen,kle på deg å gå ut å skuff,gå inn å stek deg snurrer og lag deg en kopp med noe varmt og nyyt at du har vært flink jente og nå kan kose deg[:D][:D]

KOm deg ut å måk. Se på det som litt trening og tenk på hvor god samvittighet du har etterpå. Etter jeg begynte å tenke på måking som trening så er det faktisk litt "lettere" å ta jobben. Har jo verdens beste samvittighet etterpå. Også er det deilig med frisk luft for å klarne tankene. Det med kanelsnurrer som lokker etterpå er nok heller ikke dumt.

Kos deg med måkinga [;)]

nå har jeg fått måk HELE innkjørselen å litt til bakt meg boller å laget meg BAKT POTET :D
nå skal jeg kose meg med min bakte potet før jeg tar kvelden :D'

håper jeg misunner noen det ble hvertfall BF xD

Back
Topp