Gi meg energi!!

Bkno4500052

Andre møte med forumet
Fullstendig tappet for energi i dag, våken masse i natt pga hostende storesøster.. Stod opp kl 11.30, spist frokost å ligger på sofaen, bare trøtt å sliten!!! Slitsomt å ligge på sofaen liksom:p burde hatt en sofa på kjøkkenet så jeg kan hvile etter å ha gått fra stua til kjøkken..... :wideyed:
 
Fullstendig tappet for energi i dag, våken masse i natt pga hostende storesøster.. Stod opp kl 11.30, spist frokost å ligger på sofaen, bare trøtt å sliten!!! Slitsomt å ligge på sofaen liksom:p burde hatt en sofa på kjøkkenet så jeg kan hvile etter å ha gått fra stua til kjøkken..... :wideyed:
Har en godstol som kan legges bakover på kjøkkenet, det er gull verdt:laughing025 eneste er at det er vondt å lukke fotstøtta med dette bekkenet.
Men altså, forferdelig å være så trøtt:( her går det utrolig opp og ned i løpet av en dag. På det verste blir jeg andpusten av å gå TV til kjøkken. Snart er vi ferdig:)
 
Haha, ja det kan jeg tenke meg er godt å ha!!! :D har hatt egentlig mange dager i det siste hvor jeg synes jeg har masse energi oh ha greid å vaske gulv og bake boller, men i dag er det null energi å spore opp... 5 dager til termin så er der snart ja! :)
 
Haha, ja det kan jeg tenke meg er godt å ha!!! :D har hatt egentlig mange dager i det siste hvor jeg synes jeg har masse energi oh ha greid å vaske gulv og bake boller, men i dag er det null energi å spore opp... 5 dager til termin så er der snart ja! :)
Egentlig helt likt her:D godt å ikke bare være sliten. I dag er en god dag minus litt trøtt.. ikke så tung i kroppen foreløpig i dag:)
 
Er dette noe som går?
Jeg og er ufattelig trøtt og tom for energi.
 
Jeg skal være alene hjemme i tre uker med en aktiv 2,5 åring.... Å er like sliten som du. Føler det er tungt å ligge... :( gruer meg allerede til mandag....
 
St Olavs her. Rart å tenke på at det er i morra. Tenker på alt som kan skje, pluss tiden etterpå. Men håper og vet innerst inne at det sikkert går bra.
Det går nok kjempefint! Skal dit i dag selv for igangsettelse :)
 
Back
Topp