Gi meg én god grunn....

Whaaat, har noen virkelig gitt det i gave? Jeg hadde nok klipt det opp og brukt til vaskefille.

Vil ikke høres utakknemlig ut, men jeg vil ikke at sønnen min på snart 1,5 år skal se ut som en barnesoldat...
Kan vel ikke forvente at en fyr i tjueåra tenker over det. Og så har de vel en litt annen tankegang i Kina.

Nei, altså, shortsen kunne vel blitt brukt i nøden, men som et sett?? Nei takk! Som du sier, ser jo ut som en barnesoldat :o

Nei, altså, shortsen kunne vel blitt brukt i nøden, men som et sett?? Nei takk! Som du sier, ser jo ut som en barnesoldat :o

Ja, shortsen kunne jeg kanskje ha brukt, men liker ikke det som er sydd på og jeg aner heller ikke hva som står på. Det kan jo stå "drep alle forrædere" for alt jeg vet. :P Det ser så militant ut.

Maleklær? :p shortsen kan vel brukes kanskje, men overdelen hadde nok fått plass i søpla.

Shortsen hadde vi vel kanskje brukt (men merklig fasong da, så veldig stram ut i livet?), men fysj, den singleten var fæl! :o

Last edited:
Har dessverre ingen god grunn til deg, mine sønner hadde ihvertfall ikke fått gå med de klærne:-)

Shortsen kunne vi nok brukt, men ikke den overdelen.

Ja, shortsen kunne jeg kanskje ha brukt, men liker ikke det som er sydd på og jeg aner heller ikke hva som står på. Det kan jo stå "drep alle forrædere" for alt jeg vet. :P Det ser så militant ut.
Enig i det! Legg det innerst i skapet til du kan si "oi, det er blitt for smått" så kaste det :p

Back
Topp