Gi meeeg styyyrkeee!

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
I natt holdt snuppa det gående fra tolv til nærmere tre!
Og både før og etter har vi vært inne flere ganger med sutten.. Gaad..
FATTER ikke hva det er som gjør at ho styrer så inni helsikke altså [X(]

Før ei uke siden så var det inn med sutten, så sov ho videre.
Men nå er det hyl og skrik - ingenting hjelper, hverken melk, byssing, stryking, kosing, INGENTING[:(]

Nå er jeg helt på randen..
Det skal ikke være sånn når ungen er over året [8|]

Kjenner igjen symptomer etter tidl. depresjon - og tenker at det kan jo bare ikke være et godt tegn [&:]
Takk og lov er det legetime på tirsdag..[&o]

uff, høres ikke godt ut[&o]
kanskje det er tenner på vei?

gir deg no en god klem jeg og håper du klarer å holde deg unna dep!![:)]

Akkurat som du forteller om er jenten min om nettene også fortiden...[:'(
Er såååå slitsomt!
Også er det så grusomt å føle seg så hjelpesløs, at absolutt INGENTING funker..
*Krysser bare fingrene for at det går over SNART!*

KLEM[:)][:)]
Oppdater hvis du finner noen årsak da!

Ingen tenner på vei nei[&o]
Og det har jo vært masse oppvåkninger i flere mnd nå, kan ikke skylde på tennene ALLE de mnd[8D]
Håper de finner ut hva som er galt..
[&o]

Det kan være tenner, vondt i magen, vondt et annet sted. Har dere fått henne "sjekka"? K er urolig, når det er noe som plager han. Ellers sover han hele natta. [:)]

Har ikke fått sjekka ho skikkelig, men har gått til noen behandlinger hos kiropraktor uten effekt!
Så da er det ikke noe med det hvertfall..

Legen på tirsdag da, så får vi se hva han sier[&o]

Vi har det også på den måten. Jakob har våkna utallige ganger siden han ble født. De siste par mnd har han vært helt hysterisk og sovner til slutt av utmattelse. Helt grusomt å få sove såå lite, så du får masse sympati av meg!! Den siste uka har det blitt bedre. Kun våknet tre ganger per natt uten å være hysterisk, så håper det bare var en periode! [:)] Det skal sies at vi har gått til behandling hos osteopat for kiss da, så kan ha noe med det å gjøre..

du har sikkert en snill mann men det går ikke at han tar henne litt om natta så du får sove.. søvn e viktig for deg og den lille og klu nr 1 til dep.. man går liksom konstant på unerskudd av søvn... Her tar vi annen hver natt når vi skal på jobb, og i helgen tar jeg han om natta og gubben står opp for han står opp uansett så tidelig så jeg får sove frem på...

MEn si til legen om følelsene ang dep også, regner med dere har samme lege. så dem kanskje tar dere seriøst.. og ikke bare sier at det vokser dem av seg eller noe

Sender jaffa en stooooor klem..[:)][:)][:)] og masse energi

klem

Mannen har vært helt utrolig i det siste [:)]
Han våkner jo av at både meg og Malene griner[:(]
Da har han tatt over, og så får jeg sove litt sammenhengende (våkner som regel når ho skriker veldig, men ikke alle de gangene ho bare får sutten).

Kommer også til å nevne for legen ang. mine følelser.. Så får vi se hva han sier[:)]

Tusen takk for klemmer[:D] Dere er så gode!!

uff..Stakkars dere!
Jeg vet så altfor godt hva det går i..
Men på legetimen,KREV en time til øre nese og hals spes,Malene har jo hatt endel øreproblem,kanskje hun har mye væske i ørene og nå som du går gravid så er du jo enda mere sliten i tillegg,send Malene bort en natt og om du kan,dere trenger det nok,klem [:)]

Mamma tilbød seg å ha ho neste lørdag til søndag[:)]
Og svigers er det null hjelp i.. [&o]
Gidder ikke spør engang.. De har passa ho 2 ganger dette året, men "forventer" besøk av oss helst flere ganger i uka - selv om det ikke blir det da[&:]

Gleeeeder meg til lørdagen![8D]

Back
Topp