Gi gave til elev

MammanTeOlai

Forumet er livet
Jeg skal jo slutte i jobben min på en barneskole. Der har jeg hatt noen spesielle elever jeg har fulgt opp. Han ene er veldig interessert i gatebiler og siden jeg kjenner folk som driver med det har vi fått god kontakt. Jeg kan få tak i en caps med logo derfra gratis, men har jeg "lov" til å gi en slik gave til en elev? [8|]

Hmm.. Er jo en koselig tanke da! JEG ser ikke noe galt i det.. Men det beste blir vel å ta det på "privat" basis - ikke la noen andre elever se det.. Ellers burde du vel kanskje gi noe til hver elev liksom. [:)]

Eg tror ikkje eg hadde gjort det, for han/hun kommer nok til å fortelle de andre at han/hun har fått det av deg..
Hadde hvertfall hørt med skolen hva di syns, syns de det er greit hadde eg gitt den..

ORIGINAL: MinKO

Eg tror ikkje eg hadde gjort det, for han/hun kommer nok til å fortelle de andre at han/hun har fått det av deg..
Hadde hvertfall hørt med skolen hva di syns, syns de det er greit hadde eg gitt den..

Ja, det er sant... Blir nok bare dumt.
Har tenkt litt på det siden jeg postet denne tråden og har kommet fram til at jeg ikke skal gjøre det. Måtte i tilfelle gitt noe til hele klassen.

Back
Topp