Gi flaske når barnet er utålmodig med puppen?

Jeg tenker ikke så mye på at babyen er utålmodig på kvelden, slik har de alle vært og det er jo de fleste. Da vil babyen ha pupp oftere og melken er andeledes enn på dagen. Jeg har for mye melk så her bare renner det fra morgen til tidlig kveld, og babyen blir da ekstra sint på kvelden når det kreves litt jobb for å få melk. Sånn er det, og slik blir det :)
Jeg skal bort og da må vi bruke flaske på kveldstid. Den renner fortere enn min melk så er redd for at den ene kvelden vil ødlegge ammingen. Så da lurte jeg på andres erfaringer ang dette :)
Åja sånn ja. Så lenge sugeteknikk er godt etabler vil jeg tro det går greit for en gangs skyld. Eldste fikk flaske 1-2 ganger i uka da jeg jobbet litt fra han var 3 mnd. Men det anbefales som sagt å bruke en tut det kommer sakte av. Så lenge du ammer ellers så ødelegger ikke en flaske noe :)

Det er jeg helt enig med deg i altså :)
Tror bare min kjære mener da at det er kanskje lettere om jeg blir hjemme :p Hihi
Med så liten baby skjønner jeg egentlig han og :p

Åja sånn ja. Så lenge sugeteknikk er godt etabler vil jeg tro det går greit for en gangs skyld. Eldste fikk flaske 1-2 ganger i uka da jeg jobbet litt fra han var 3 mnd. Men det anbefales som sagt å bruke en tut det kommer sakte av. Så lenge du ammer ellers så ødelegger ikke en flaske noe :)

Jeg får prøve den tuten som fulgte med pumpa og håpe babyen tar den :)

Back
Topp