Gi eller ikke gi?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Hva gjør jeg når Benjamin har alt spist 100 ml med mat, gulpet og vil ha enda mer?
vil helst ikke gi han mer siden han egentlig bare skal ha 45-50 ml[&:]

Han griner ikke eller noe, bare ligger å gaper å sovner ikke..
ville dere bare latt han ligge, eller gitt han mer?[8|]

hvis han egentlig bare skal ha 45-50 så ville jeg ikke gitt mer, han må jo være stappfull nå, hehe[:)]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hvis han egentlig bare skal ha 45-50 så ville jeg ikke gitt mer, han må jo være stappfull nå, hehe[:)]

Ja, samme tenker jeg.. hehe, skjønner ikke hvor han fikk plass til 100 ml hen..[8D]

ORIGINAL: Mylady

Har han sutt? Kanskje han bare har sugebehov[:)]

Prøvd, vil ikke ha den ![8D]

Villa ha ventet å sett. Huff, slitsomt når de gulper så mye. Datteren min gulpet også mye, men det bedret seg da jeg begynte med grøt.

rapt har han også?

nei, ville nok også prøvd å venta litt med mer mat - fliiinke gutten som spiser så godt [:D]

ORIGINAL: **Flash**

rapt har han også?

nei, ville nok også prøvd å venta litt med mer mat - fliiinke gutten som spiser så godt [:D]

Ja, fikk opp en saftig mannerap er i ste.. hehe..
ja, han er veldig flink, men en plass må det stoppes, hehe

ORIGINAL: oslojente1980

Villa ha ventet å sett. Huff, slitsomt når de gulper så mye. Datteren min gulpet også mye, men det bedret seg da jeg begynte med grøt.

jA, må være ekkelt for de asså.. er ikke lite som kommer noen ganger ![:-]

ORIGINAL: lene78

hvilken mme gir du - dor oss hjalp et på gulping å bytte merke.

NAN, men han gulper ikke så mye.. gulpet i dag pga han var full i mat ![;)]

inne og leser "gamle" innlegg her jeg..

Du skal ikke tenke på hva de har sagt han skal ha. Han spiser til han ikke orker mer... Jeg fulgte jo det de sa på sykehuset, jeg gav eline 40ml når ho ble skrevet ut... Men du skal la han spise til han ikke vil ha mer uansett hva synehuset har sagt... De går jo bare ut fra kroppsvekta dems... Det er hvertfall dette jeg har fått beskjed om i ettertid.

Back
Topp