Gi bort pent brukte gaver?

Apekatter

Elsker forumet
Guttene mine, spesielt yngste, gir ofte egne leker i gave til bestevennen. Han gir sine gaver til oss igjen, og de har sin egen lille delingsøkonomi.

er det noen som tar imot pent brukte leker som kan gis videre til noen som vil ha glede av dem? Trenger ikke være til jul.

Har kjøpt brukte leker av folk jeg kjenner til tanteungene mine, hester og dinosaurer.
De har syntes det har vært fint, mye fordi det betyr jo fort at de får mer.

Har kjøpt brukte leker av folk jeg kjenner til tanteungene mine, hester og dinosaurer.
De har syntes det har vært fint, mye fordi det betyr jo fort at de får mer.
Vi gir til noen venner med yngre barn, men jeg tenkte kanskje det var andre også :) men takk for påminnelse, vi kan gi noen flere brukte gaver :)

Her jeg bor er det lokale hjelpesider på Facebook, for eks "Med hjerte for (kommune/region)", der folk gir bort pent brukte leker. Frivillige samler også inn med jevne mellomrom, både til jul og ellers, slik at det kan fordeles til familier med trang økonomi. Mulig det er noe sånt der du holder til?

Vi gir til noen venner med yngre barn, men jeg tenkte kanskje det var andre også :) men takk for påminnelse, vi kan gi noen flere brukte gaver :)
Og jeg er helt klart i barseltåka, fordi jeg bomleste :bag::hilarious:
Men ja, som nevnt krisesenter tar veldig gjerne i mot.

Her jeg bor er det lokale hjelpesider på Facebook, for eks "Med hjerte for (kommune/region)", der folk gir bort pent brukte leker. Frivillige samler også inn med jevne mellomrom, både til jul og ellers, slik at det kan fordeles til familier med trang økonomi. Mulig det er noe sånt der du holder til?
Jeg skal sjekke! Takk for tips :)

Back
Topp