Gi blod!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
GI BLOD du og! Satt å såg på Extreme makeover, å der e da ei så har gitt beimarg te ei lito jenta.. Hu veit ikkje ke jento e, men hu fekk møta ne idag.. Da fekk meg te å huska på nåke midt i alle tårene(JA, eg e øvefølsom å eg grine av sånt.), at eg må registrera meg som blodgivar! Så då va da inn på giblod.no å registrera meg. Å da anbefale eg at DU GJER OG! Da finnes sååååå mange så kan ha nytte av at nett DU ofre litt av ditt blod(Å du får jo nytt!). Da kan redda live te folk så har vært i ulykker å lignande.

Anbefale dåke og å bli organdonora! Dåke kan enten gå på dåkas lokala legekontor eller sjukehus å få et kort der, eller du kan gå på organdonasjon.no å skriva ut der. Du har 7 organ du kan redda andre liv me.. et hjerta, to lunger, to nyrer, ei lever og ein bukspyttkjertel. Husk å sei frå te dine nærmaste om ka organ du e villige te å donera dersom da sku bli aktuelt.
Organdonasjon kan berre skje ved død av hodeskader. Enten forårsaka av ulykka, blodpropp eller hjerneblødning.

Detta e dagens oppfordring frå meg te alle dåke der ute! akkuratt DU kan redda et eller fleire liv! Eg skal ikkje spela på samvittighetane te folk me å sei "Tenk hadde da vore DEG!", for en har ei meining. Vil en ikkje så vil en ikkje. Men eg e i alle fall onda oppfatningo at me trenge ikkje desse organo på "andra sio" uansett, så då kan nåken andre få nytte av di! Å blir me reinkarnerte så får me nok Heilt sikkert nye;)
Ha ei go helg alle sammen! Eg håpe eg når fram te i alle fall NÅKEN!

Back
Topp