Gi blod

Har gitt. Jentungen er nå 2,5 og de ringte så fort de hadde muligheten etter fødselen men da passa det ikke for meg og siden har jeg ikke kommet i gang.... [emoji17] prøver nå så kanskje like greit å vente med å melde seg igjen [emoji5]

Skal begynne igjen når jeg kan etter fødsel og amming! Sambo gir også...

Skulle gjerne gitt, jeg ble reddet etter første fødsel med 2 poser blod... Og med 0- (eller var det +) så er jeg vel også ganske ettertraktet....

Men jeg har så skrekk for nåler (sikkert som tannlegeskrekk for andre), og svimer av bare av en blodprøve eller crp, så takler ikke sitte med nål i armen i enda lenger tid.... Og med stor nok svimmelhetsprosent bare av et stikk, så er vel jeg helt ødelagt i evigheter av en sånn prosess...

Men jeg er evig takknemlig for alle andre som gir [emoji173]
Angst er forståelig grunn. Tror ikke du hadde fått lov heller om du prøvde å tvinge deg selv.

Angst er forståelig grunn. Tror ikke du hadde fått lov heller om du prøvde å tvinge deg selv.
Nei jeg regner med at jeg hadde fått beskjed om å ikke komme tilbake [emoji23]

Jeg takler ikke at ungene skal stikkes en gang [emoji85] Sånne timer må samboer ta med ungene [emoji23]
Det går til nød med crp, det har jeg måttet takle noen ganger...

Ja, jeg gir blod. Jeg har bare gitt i et drøyt år. Mannen har derimot vært blodgiver i over 15 år. Han regnet litt på det, og så at han har gitt over 25 liter blod i sin blodgiverkarrere!

Back
Topp