Sånt er så unødvendig og irriterende. Man behøver liksom ikke stresse den fødende unødvendig opp med å sende SMS og mase...når babyen er født får man jo beskjed!Ja her nyttar det ikke å si noet. Huskar me nr 1 åkte eg in å hade bara 2 cm åpning. Fick frågan om eg ville vara igjen eller dra hjem da me bor så næra sjukehuset. Eg drog hjem før eg hade lust å gå litt før meg selv å inte på ett sjukehuset i ett rum / korridor. Da hade han ringt svigermor å berætta att eg hade åkt in men blev sent hjem igen blev så førbannad før typ alla gick å vænta å ringde å fråga om noet nytt hade hænt.. Kænde press eg. Ikkje nog me det så satt han broren selv nede i kantinen men sin 9 åringe sønn å vænta på att eg skulle føda . Der hade han træffat på en vænn av oss som hade frågat Va han gjorde i kantinen på en søndag . Jo då der sprer han runt nyheten å allt går runt før eg ens har fødd.
Er en sånn typisk amerikansk greie virker det som, at man ringer rundt og fortelle alle og så sitter de på sykehuset å venter.