GHD rettetang!!

Mener GHD sine egne sider har et verktøy der du kan sjekke om diverse sider er ekte forhandlere eller ikke, vet ikke om de har norske da. Lykke til!

Jeg tror btw den siden er fake, som ble nevnt tidligere i innlegg her.
Ei på jobbenbestilte fra ei norsk side, og hun tapte dessverre pengene, for siden var fake.[:-]

ORIGINAL: Labambie

Ikke hør på Cassandra, hun bor i Tyskland. [;)] Den koster mellom 2500-2900 i salong. 

Den salongen jeg bruker tar 2000 tror jeg...

ORIGINAL: *BalleFlass*

Noen som gidd å svare på om de tror siden er fake eller ei?

Er ivertfall ikke fake de du kjøper på frisørsalongene..Fulgte med garantibevis også i boksen.Tenker det er tryggest å kjøpe direkte fra en frisør salong isteden fra de på nett..da er du ivertfall sikker på å få en ekte[:)] Og prisen på frisør salong ligger som sagt nå på mellom 1800-2000[;)] bare å gå innom en salong å høre[:)]

Nikita salonger tar 1999 kr for disse her nye i forskjellige farger,
for vanlig svart (gamle typen) 1799 kr
Innkjøp prisen vårs er på 1100 -1300 kr
[:)]

Bruk denne: http://website-checker.ghdhair.com/counterfeit

Genial, den forteller hvilke nettbutikker som selger fake eller ikke.

Det er MYE fake ute å går! Er prisene for godt til å være sant, så er de fake..

Jeg kjøpte min på feelunique til 870 kr. Betalte i tillegg moms og toll, men de fikk jeg refundert [:D]

På ene salongen her hvor jeg bor, så koster ghd 1999 kr (mener jeg bestemt.. Ihvertfall ikke over 2000)

Jeg har kjøpt denne fra feelunique.com for noen dager siden, venter spent på at den skal dukke opp[:D]

Koster 1353 kr med frakt, og så skal de visstnok refundere tollen om du viser dem kvitteringen.
Står på GHD sine sider at det er en trygg side å kjøpe fra, men skal uansett registrere serienummeret hos GHD. Litt dumt å betale så mye for en falsk rettetang, pluss at det kan være farlig å bruke den i så fall[:-]

Jeg ville forresten ikke kjøpt fra den norske siden der. Den lyser useriøs på lang vei, og om du i det hele tatt får rettetangen så er den sikkert falsk, og igjen farlig å bruke...

Back
Topp