Nei jeg fikk ikke vite om det. Så enten jeg var i vannlige gruppa, eller jeg var i maskine gruppa og de dobbeltsjekket til slutt.Ja, men du fikk vel ikke vite om du var i den "vanlige" gruppa i studien, eller i GERI+ gruppa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg fikk ikke vite om det. Så enten jeg var i vannlige gruppa, eller jeg var i maskine gruppa og de dobbeltsjekket til slutt.Ja, men du fikk vel ikke vite om du var i den "vanlige" gruppa i studien, eller i GERI+ gruppa?
I dag var vi på ultralydkontroll på sykehuset og de så 5 eggposer. Jeg forventa at det skulle være fler, men får bare krysse fingra for at det er tipp topp egg inni der.. Uttak på fredagTil poenget: Vi er under behandling på St.Olavs. Fikk tilbud om å være med i en studie hvor man kan bli plukka ut til å teste GERI+. Er det noen som har gjort det? Jeg tenkte bare neeeei, ikke gi meg noe valg!
Man VET jo ikke om man kommer i GERI+ gruppa eller vanlig, men likevel. Hva om det er beste metoden for suksessfull befruktning også tar man ikke sjansen liksom. Eller hva om den vanlige metoden funker best også havner man i GERI+ gruppa, også blir ikke befruktning suksessfull. Er skikkelig usikker på om vi skal si ja eller ikke... Help!
![]()
Hei,
Har hatt flere runder m bruk av timelapsmaskin. Det er kjekt for å observere utvikling av embryo. Mann får de beste embyoene evaluert på kvalitet. Kjekt hjelpemiddel. Oftere å se privat enn offentlig, både Hausken og medicus har gjort dette lenge.
OkayHøres jo veldig bra ut det
![]()
Hva kom dere frem til angående denne studien? Nå har vi fått spørsmål om å delta, og må bestemme oss før egguttak på fredag. Om vi er med i studien blir det innsett på dag tre, men om vi ikke er med i studien hørtes det ut som om vi kanskje kunne få innsett på dag fem. Usikker på hvilken dag jeg foretrekker, og om timelapsemaskinen er like bra som det vanlige!
Jeg tror timelapse er helt suverent. De har jo kontroll 24/7 uten å tukle med egga. Vil tro det bare er positivt. På St.Olavs er det hverfall sånn at de setter inn på dag 3 etter egguttak og at resten blir dyrka til dag 5 og så fryst. Uansett. Men vet ikke hvor du hører til da
Man får ikke vite noe som helst. Om man deltar er det ikke gitt at man får egga sine i den timelapse maskinen. Og man får ikke vite om man er en av dem som fikk egga sine der eller på vanlig måte.