Mammalaila
Glad i forumet
I dag var vi på ultralydkontroll på sykehuset og de så 5 eggposer. Jeg forventa at det skulle være fler, men får bare krysse fingra for at det er tipp topp egg inni der.. Uttak på fredag
Til poenget: Vi er under behandling på St.Olavs. Fikk tilbud om å være med i en studie hvor man kan bli plukka ut til å teste GERI+. Er det noen som har gjort det? Jeg tenkte bare neeeei, ikke gi meg noe valg!
Man VET jo ikke om man kommer i GERI+ gruppa eller vanlig, men likevel. Hva om det er beste metoden for suksessfull befruktning også tar man ikke sjansen liksom. Eller hva om den vanlige metoden funker best også havner man i GERI+ gruppa, også blir ikke befruktning suksessfull. Er skikkelig usikker på om vi skal si ja eller ikke... Help! 
Man VET jo ikke om man kommer i GERI+ gruppa eller vanlig, men likevel. Hva om det er beste metoden for suksessfull befruktning også tar man ikke sjansen liksom. Eller hva om den vanlige metoden funker best også havner man i GERI+ gruppa, også blir ikke befruktning suksessfull. Er skikkelig usikker på om vi skal si ja eller ikke... Help!