Georg?

Satellites

Andre møte med forumet
Georg er øverst på lista over navn til lillegutt, men jeg finner så lite meninger når jeg Googler det. Hva synes dere, får dere noen spesielle assosiasjoner? :-)

Jeg kjente en nydelig liten Georg en gang, veldig gode assosiasjoner :)

Ei venninne fikk akkurat en Georg :)

Kjente bare gamle som het det før og følte at det var rart første gang jeg traff en liten gutt som het det, men nåhar jeg hørt om flere små som heter det, og synes navnet er veldig fint :-)

Er liksom rart å se for seg navnet på en liten baby når man bare kjenner gamle men som heter det, men med en gang en baby får navnet så blir man fort vant til det, og pleier alltid å bli fint synes jeg :-)

Liker Georg veldig!!! Godt norsk navn, ikke dillete og pusete som så mange andre guttenavn nå for tiden er :s

Han i Hotell Cæsar :p Georg Anker Hansen :p
Men synes det er et fint navn, selv om det ikke er helt min smak.

Fint navn! Kjenner en nydelig liten gutt som heter det.
Assosiasjonen min blir til Georg i Brannmann Sam. :)

Kjempefint navn, så lenge man styrer laaangt unna Goggen som kallenavn. Det er bare grusomt :P

Ikke min stil, men myyyyye bedre enn mange andre navn :)
Føler det er en søt gutt som blir en staut kar med det navnet, og det er jo veldig positivt :) klarer å se for meg både barn, ungdom, voksne og eldre med navnet.

Første assosiasjoner fra ei jente fra landet: Giggen/Goggen/Greggar

Fordi her er der typiske kallenavn på de som heter Georg ol. Georg i seg slev er fint, kallenavnene er jeg ikkje like fan av ;)

Min morfar her Georg, hadde jeg skulle valgt navn igjen i dag ville jeg valgt det som mellomnavn til eldstemann istedenfor mitt etternavn som mellomnavn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp