Enig med deg derKjempefint navn, så lenge man styrer laaangt unna Goggen som kallenavn. Det er bare grusomt![]()
Georg er fint
Goggen blir bare helt feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg derKjempefint navn, så lenge man styrer laaangt unna Goggen som kallenavn. Det er bare grusomt![]()
Georg er øverst på lista over navn til lillegutt, men jeg finner så lite meninger når jeg Googler det. Hva synes dere, får dere noen spesielle assosiasjoner?![]()
Haha, vi har samme problem med et annet navn. Tenkte å lage podkast med hjernevasking om hvor bra navnet er, for så å laste den ned til mobilen hans og sette den på når han sover.Mitt førstevalg! Bare så synd samboeren lo rått da jeg foreslo det for noen dager siden. I følge ham var det høyst uaktuelt! Satser på å gradvis prøve å hjernevaske ham i løpet av de neste månedene![]()

Haha, vi har samme problem med et annet navn. Tenkte å lage podkast med hjernevasking om hvor bra navnet er, for så å laste den ned til mobilen hans og sette den på når han sover.![]()
Er ikke ofte man kommer over folk med navnet Georg, jeg har aldri møtt noen med det navnet. Er det jeg var mest opptatt med når d gjalt å navngi lille, at det ikke var så mange med samme navnet..Georg er øverst på lista over navn til lillegutt, men jeg finner så lite meninger når jeg Googler det. Hva synes dere, får dere noen spesielle assosiasjoner?![]()
Ja, det er kjipt. Vi får bare hjernevaske så godt vi kan. Kanskje vi greier å overtale dem.Haha, glimrende idé! Irriterende når de mannfolka ikke er enige med oss, altså