gensere til unger?

bondekone

Forumet er livet
Er det bare jeg som irriterer meg over at alle bomulsgensere til barn så og si er bare med hette. Føler gensere med det blir så klumsete inn under jakker og dresser.
Hvis jeg ska ha uten hette så blir det tynne bomulsgensere, hadde vært greit med noen som var som collegs gensere uten hette.

har kjøpt vanlig college gensere til barna på cubus, kappahl, gsport, hm, sportmann. ellos og ebay.

turboquattro skrev:
har kjøpt vanlig college gensere til barna på cubus, kappahl, gsport, hm, sportmann. ellos og ebay.

her jeg bor så har vi kun H&M og de gangene jeg har vært der så har de kun hatt med hetter,men så har de ikke akurat utvalg av klær sjenerelt

Vet du om en kan få på nette evt på h&M?

Helt enig. Finner ikke college gensere uten hette til barn.  Ja annet om en går på sportsbutikk og kjøper Adidas, Puma eller lignende joggedresser. Der finnes det uten hette.

Hette er bare så upraktisk.

Men liker i grunn tynne bomullsgensere jeg da, så blir det ikke så varmt når ungene har ullundertøy under i barnehagen. Og ullundertøy sesongen varer jo dessverre nesten 3/4 av året ser det ut til...

Tåkeluren skrev:
Helt enig. Finner ikke college gensere uten hette til barn.  Ja annet om en går på sportsbutikk og kjøper Adidas, Puma eller lignende joggedresser. Der finnes det uten hette.

Hette er bare så upraktisk.

Men liker i grunn tynne bomullsgensere jeg da, så blir det ikke så varmt når ungene har ullundertøy under i barnehagen. Og ullundertøy sesongen varer jo dessverre nesten 3/4 av året ser det ut til...

ja er geniale slik,men når en har unger som ikke kan bruke ull så hadde det vært greit med de tynne

Back
Topp