Genialt!!

Pernille

Andre møte med forumet
Har bestilt meg angelsound:happy093

Med den kan du høre babyhjerte banker, at den hikker og sparker!! er bare 5 uker på vei men allerede i uke 7 kan du være heldig å høre hjerte (noen må vente til uke 12-13 før de hører noe) det er jo en fin bekreftelse på at babyen lever og har det bra frem til UL:love017

Har bestilt meg angelsound:happy093

Med den kan du høre babyhjerte banker, at den hikker og sparker!! er bare 5 uker på vei men allerede i uke 7 kan du være heldig å høre hjerte (noen må vente til uke 12-13 før de hører noe) det er jo en fin bekreftelse på at babyen lever og har det bra frem til UL:love017

Oi, virkelig genialt ja! Hvor dyrt er det da? :)

Kjøpte en sist etter andre MA for å kunne følge med.
Den gang kjøpte jeg den på teknikkmagasintet i Lillestrøm siden de var billigst.
Gleder meg til å finne den frem rundt uke 9

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff ser for meg visst jeg skulle hatt sånn... Hadde vel freaka aldeles om jeg ikke fant liv. Har jo lyst å prøve da, men det blir ikke enda ;) har allerede prøvd med stetoskop på jobb, uten hell ;) haha

Vil gjerne ha sånn men har fått forbud av mannen:p Blir sikkert helt avhengig og får helt panikk hvis d skulle vise seg at jeg ikke klarer å høre noe.

Det er vel en del leger/jordmødre som "advarer" mot hjemmebruk, nettopp på grunn av at man ikke alltid kan høre noe.

Men så lenge man er klar over det, så går det jo i grunn bra da :) At man ikke får panikk hver gang man ikke finner lyd :D Hehe. I starten er de jo så bittesmå også, og flytter seg jo overalt :p Ikke bare bare å finne babyen alltid! Jeg prøvde hos en venninne ganske tidlig sist ;p

Hadde sånn sist, og første gang jeg skulle bruke den slet vi litt. Men på andre forsøk så fant vi det. Gjelder som du sier å ikke freake helt ut hvis du ikke får det til. Har lånt den bort til en som prøver på prøverør, men ikke fått den tilbake. Har ikke sagt jeg er gravid enda, så får nok ikke testet det ut før etter uke 12..

Back
Topp