Genialt tips!

Grynet2

Glad i forumet
VIP
KLESRULLE til BABYGYMMEN [:D]

Jeg har støvsuget og støvsuget. Støvet suger seg på teppet! Samboeren min foreslo klesrulle, og det er mye lettere å dra den frem enn støvsugeren sånn som jeg har gjort! [;)] (Støvsuger selvfølgelig fortsatt resten av leiligheten) [;)]

God lørdag!

Genialt !

(synes jeg ser noen på alle fire på gulvet med ei klesrulle for å få vekk hybelkaninene[8D])

haha [:)] Kan hende jeg er treig. Men har ikke tenkt på det før....

Jeg får heller se litt teit ut der jeg står med rompa i været og ruller i vei [:D]

det har ikke jeg heller tenkt på[X(] her hiver jeg det i vaskemaskin hver gang det ser støvete ut.. har blitt vasket flere ganger enn den er brukt faktisk[&:][:D][:D]

Haha... Såpass! I vaskemaskinen faktisk? Det er jo mer tiltak enn støvsugeren det [8D]

Takk for bra tips! Vi har en sånn tykk lekematte, og den er sååå statisk... Oppå den ligger leketeppet/babygymmen til Fredrikke, som da såklart blir fullt av støv hele tiden... Blæh... Vi rister og rister og støvsuger... Men klesrulle er jo myyye enklere [:)]

SWEET [:)]

Er ikke noe gøy å legge baby ned på støvete teppe, men nå er det jo nesten gøy å rengjøre babygymmen [:D] HAHA

Bruker våt klut jeg da,hehe.
Men,det er fordi Saga Victoria stort sett gulper på teppet hver dag,så må vaske uansett [8D]

har han liggande oppå et teppe inni babygymmen.. så bytter bare teppe når det e skittent. har vasket hele babygymmen også et par ganger :) Mini gulper ennå endel, så vasker masse

Hehe... Jeg har vært heldig med lite gulping. Men når hun først gulper, så kommer det i store mengder. Har alltid en gulpeklut under hodet hennes når hun ligger der, sånn i tilfelle [:)]

Back
Topp