Genialt til sølekopper!

mlh

Forelsket i forumet
Disse smekkene fra Ikea er supre til barn som søler masse (slik som lillegutt her)! De er myke og behagelige å ha på, har lange ermer og dekker det meste av klær + det beste av alt er at det bare er til å spyle den i vann og henge den til tørk så er den ferdig ren og tørr til neste måltid!! [:D]  koster 49 for en 2pk

(vasker dem i maskin en gang inimellom, men blir helt rene og fine om en bare vasker i vann fra vasken også)

Hmm, sånne tror jeg grisejenta mi må ha seg ja [:D]

Jeg så tilsvarende på Kid i går til 39 kr/stk. De var litt penere da synes jeg (nesten gjennomsiktig med lyse stjerner på). Men her søles det ikke sååå mye vanligvis (enda), så jeg sto over. [;)]

Geniale!
Jeg har de fra princess, men det er det en klovn på framsiden som er mye mer spennende enn maten jeg prøver å få i de.... [8|][:D]

Takk for tips! [:D]

Takk for tipset! Her har vi en skikkelig grisegutt. [8D]

Sånna har vi också, dom är kanon! O precis som du säger så är dom väldigt lätta o rengöra, bara o spola i vatten så är dom som nya :P

Jeg har en slik fra Sparkjøp, eller den er i stoff da så ikke så lett å vaske i springen, men den er veldig grei å ha når det spises middag her :)

ORIGINAL: Pappasfulltreffer

Jeg har en slik fra Sparkjøp, eller den er i stoff da så ikke så lett å vaske i springen, men den er veldig grei å ha når det spises middag her :)

Har også de fra sparkjøp i stoff og da er de ikke like praktiske for de må vakses for hver gang. Har også en fra princess men den er og i stoff. Søren at ikke IKEA har åpnet her på Sørlandet enda altså[:'(]

Bruker disse når gutten spiser skive for da skjærer eg bare skiven ned og legger bitene på bordet og så forsyner han seg selv. Og det blir det gris av!!!!

De så geniale ut, må anskaffes! Her grises det over en lav sko... [:D]

Back
Topp