tuttifrutti
Gift med forumet
Hva er shippingen på saksa? Står "flat" på shipping her, hva betyr det?
jeg hadde free shipping, altså ikke porto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er shippingen på saksa? Står "flat" på shipping her, hva betyr det?
Er det dyrt hos frisøren? Det synes ikke jeg. Mellom 300-500 for en klipp som er klippet av en person som kan hår. Hadde det vært så enkelt som dette å klippe alle mulig hårtyper så hadde jo ikke em frisør trengt å gå flere år på skole og i lære.
Jeg støtter med glede frisørene og skulle ønske de fikk høyre lønn enn det de har
Sent from my iPhone using BV Forum
Spørs hvor ofte man må til frisør, og hvor mange man har i familien.
Nå går ikke jeg så ofte til frisøren selv, ofte fordi jeg ikke tar meg råd til det, og velger å bruke pengene på noe annet fornuftig. Å når jeg endelig klipper meg, har jeg gjerne følt at jeg ikke har vært fint de siste måndene på håret
Syns også det blir dyrt å betale 3-400kr bare for å stusse håret til barn, og voksne.
Mener ikke at man aldri skal gå til frisør mer, men at man kan klippe seg selv i blandt, og spare penger på det, og hele tiden føler seg vel på håret.
Kommer ikke til å slutte å gå til frisøren, men da blir det lenger mellom hvert besøk, og nå når jentene mine er små, vil jeg hvertfall benytte meg av det. Jentungen syns det var kjempestas å bli klippet med den, og det hele var over på et par minutter. Og enkelt var det å.
Sparer jo tid i en travel hverdag også, enn å måtte bestille frisørtime, og kjøre avgårde for å gjøre det osv
![]()
Ble resultatet bra?? Har kjøpt den selv og er spent på å prøve.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja ble veldig bra på både meg og jentungenSå og føltes ut som jeg hadde vært hos frisør syns jeg. men kommer til å gå til frisør f.eks 1 gang i året eller noe sånt, å heller vedlikeholde å stusse det frisøren har gjort frem til neste gang.
Spørs jo på hvilken sveis man har osv. Har man rett av klipp, uten at det er klipt opp bak osv, så trenger man jo aldri gå til frisør igjenOg jentungen kommer nok til å ha samme sveisen til hun selv etterhvert bestemmer hvordan hun da vil ha det. Kjekk til å stusse hjemme uasnett, og man kan jo klippe mye om man ønsker også.
Har ikke prøvd å stusse panneluggen min enda, men fins masse videoer på youtube med creaclip og pannelugg, så tror nok det blir veldig bra ogsåHar prøvd noen ganger selv hjemme å stusse panneluggen, med noen uheldige resultater
![]()
Skeptisk til om den billige kopien til 35 kr som det var linket til funker like bra som den originale creaclip da
Skeptisk til om den billige kopien til 35 kr som det var linket til funker like bra som den originale creaclip da
Genial!!! tror det blir lenge til jeg besøker frisøren.. nå har jeg klippet meg med kopien av creaclip, og funket som bare det.
jeg har fått fylde i håret, siden jeg klippet i lag.
fantastisk!!
jeg har mottat saksen også, så den skal bare brukes på hår. var god den også. den tynner saksen forstår jeg ikke, så den kom bakerst i skuffen![]()