Genial til å klippe hår :)

Den så jo lur ut. :) hvordan er det med gutter og litt kortere hår da?

Og den fungrerer bra? Så jo genial ut..

Hva heter den og hvor kjøpte du den?

Sent from my iPhone using BV Forum

Heter creaclip
Kjøpte den her: http://creaproducts.com/store/

Snuppa syns det var gøy å klippe seg med den, og det tok kun et par min så var vi ferdig. Ble veldig fint når jeg gjorde det på meg selv også :) Jeg graderte håret mitt. Veldig enkelt.

Tror man kan gjøre det på gutter også, prøv å søk på "creaclip boys" eller noe sånt på youtube, så kommer det sikkert opp noen med det :)

Og den fungrerer bra? Så jo genial ut..

Ja den fungerte faktisk :) Var litt skeptisk selv. Var egentlig på jakt etter videoer om hvordan man klipper seg selv fint og enkelt hjemme på youtube, og da kom det video med dette opp. Om man søker på creaclip så finner man mange videoer av amatører som prøver seg hjemme også, med vellykket resultat

Var veldig enkelt, og kjekt at man kan både klippe rett, eller gradere. Og stusse panneluggen, den vokser så fort. I tillegg så var det jo unnagjort på få minutter. Kjekt med hektiske hverdager ;)

Ja den fungerte faktisk :) Var litt skeptisk selv. Var egentlig på jakt etter videoer om hvordan man klipper seg selv fint og enkelt hjemme på youtube, og da kom det video med dette opp. Om man søker på creaclip så finner man mange videoer av amatører som prøver seg hjemme også, med vellykket resultat

Var veldig enkelt, og kjekt at man kan både klippe rett, eller gradere. Og stusse panneluggen, den vokser så fort. I tillegg så var det jo unnagjort på få minutter. Kjekt med hektiske hverdager ;)

Så bra den funket da... Hvor har du kjøpt den og hva koster den?

Så smart ut, den sparer man mye penger med!!!MEN pass på om barnet har veldig tykkt hår, da må det klippes litt annerledes om man ikke vil ha det øverste litt kortere ;) (hilsen frisør ;) )

TuMmY LoVe

Kan få den på ebay til billig penge. :)
Jeg betalte kun 34kr og fri frakt. :D

Last edited:
Såg veldigt genial ut. Hvor får man køpte den. Vill den virka å klippa en selv liksom me lang hår??

Den såg kjempesmart ut ja!! :)

Back
Topp