generelt

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
leste en tråd på generelt der noen lurte på høyden å vekta, å da skriver 1 at hun var x høy å x kg å at hun hadde tung/kraftig benbyggning å da er det en som svarer at det er ingen ting som heter å ha tung/kraftig benbyggning. det er bare en unskyldning folk bruker når de veier for mye mente hun.
Hva mener dere om dette me tung/kraftig benbyggning????????
 
Vetche ka som e riktig eller galt e. Men søstra mi veie 48 kg å e tynn men når e veie 48 hva e tynn men vi hva overhode ikkje like å e e bare 4 cm høyere en ho. E tror e har kraftigere beinbyggning en ho.
 
Ok, jeg tror at en benbygning kan SE større ut og ha større volum, men at den veier noe spesielt mye mer på enkelte enn andre det tror jeg ikke. Jeg skjønner jo såklart at ei som er 175cm har mer/tyngre bein enn ei på 160cm, men da er det ikke snakk om mange kilo, jeg har hørt snakk om 1-2kilo.
Og hos de som sier at de er to venninner som er like høye og ser like tynne ut, men veier 10kg i differanse tror jeg det er snakk om forholdet mellom muskler og fett og vann i kroppen. Og noe tilfeldigheter, som når hver enkelt var på do sist, hvor i syklusen de er, hva de har spist den dagen osv osv..

Det er min mening da[:)][;)]
 
mine tanker om dette er at alt har med hvor tynn en ser ut er etter hvor kiloene legger seg.
mange som ikke tror på hvor mye eg veier, fordi eg ser tynnere ut enn de, da kiloene mine legger seg på rompe lår, mens dere kilo legger seg på magen.
tung beinbygging er tull.. og det at muskler veier mer er også litt diffust, men ting er at har man muskler ser man mye tynnere ut enn om man bare har fett.[:)]
 
Det er faktisk ikke noe som heter tung beinbygging dessverre. Etter det jeg har hørt skiller det fint lite, rundt 1-2 kg.
 
Jeg har grov beinbygging og kommer ALDRI til å bli noen "tynn" jente. Så jeg har alltid veid litt mer enn de fleste andre jenter rundt meg på grunn av dette,og jeg har vært slank altså:) Selv om jeg nå ha 10 kg for mye[:D] Jobber hard med de da,så de er borte til jeg fyller 30[:)]
 
Da jeg begynnte på eurodietten å tok alle prøvene, fikk jag beskjed om at jeg hadde tung benbyggning.
Stoler på legen jeg.
 
Tror faktisk det var jeg som utløste den lille diskusjonen der. Jeg vet at jeg har tung benbygning. Har hørt det x-antall ganger fra både fysioterapeuter og leger. Tror ikke de snakker crap for å si det sånn. Prøv å google "tung benbygning" så ser dere som sier dette er tull, at det faktisk stemmer. 2-4kg er ganske mye det.. Greit jeg har en del muskler siden jeg har trent i alle år, men på min vekt så har faktisk benbygningen noe å si. Som inne på generelt å klare å påstå det at mange bruker det som en unnskyldning er det dummeste jeg har hørt.. Gadd faktisk ikke å svare mer i den tråden der inne engang, siden det tydeligvis er en del bedrevitere der
 
ORIGINAL: lenekp

Tror faktisk det var jeg som utløste den lille diskusjonen der. Jeg vet at jeg har tung benbygning. Har hørt det x-antall ganger fra både fysioterapeuter og leger. Tror ikke de snakker crap for å si det sånn. Prøv å google "tung benbygning" så ser dere som sier dette er tull, at det faktisk stemmer. 2-4kg er ganske mye det.. Greit jeg har en del muskler siden jeg har trent i alle år, men på min vekt så har faktisk benbygningen noe å si. Som inne på generelt å klare å påstå det at mange bruker det som en unnskyldning er det dummeste jeg har hørt.. Gadd faktisk ikke å svare mer i den tråden der inne engang, siden det tydeligvis er en del bedrevitere der


d stemmer,leste d å så ble jeg så irritert av det de andre skrev, kjente jeg rett og slett ble litt forbanna på de andre. så derfor måtte jeg bare høre hva dere mente om det her inne.
 
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

ORIGINAL: lenekp

Tror faktisk det var jeg som utløste den lille diskusjonen der. Jeg vet at jeg har tung benbygning. Har hørt det x-antall ganger fra både fysioterapeuter og leger. Tror ikke de snakker crap for å si det sånn. Prøv å google "tung benbygning" så ser dere som sier dette er tull, at det faktisk stemmer. 2-4kg er ganske mye det.. Greit jeg har en del muskler siden jeg har trent i alle år, men på min vekt så har faktisk benbygningen noe å si. Som inne på generelt å klare å påstå det at mange bruker det som en unnskyldning er det dummeste jeg har hørt.. Gadd faktisk ikke å svare mer i den tråden der inne engang, siden det tydeligvis er en del bedrevitere der


d stemmer,leste d å så ble jeg så irritert av det de andre skrev, kjente jeg rett og slett ble litt forbanna på de andre. så derfor måtte jeg bare høre hva dere mente om det her inne.

 
Ja, man må for all del aldri uttale seg på generelt. Da får man som ørene flagrer av bedrevitere! Det ble til slutt en rimelig irriterende tråd pga det der med benbygningen. Hehe! Jaja, da har anonyme meg klart å laget litt "røre" [:)]
 
Men uansett så tippet folk at jeg var 68-70kg da jeg faktisk veide nesten 20kg mer.. Det sier vel litt [:D]
 
Jeg har fått beskjed om fra mange ulike leger, helsesøstere og fysioterapeuter at jeg har tung beinbygning. Hvor mye dette utgjør på vekta aner jeg ikke, men tydelig at det finnes noe som heter tung beinbygning
 
Back
Topp