Generell

x1xCatrine2

Gift med forumet
Prøver igjen, ble visst slettet den forrige tråden. Får prøve å ordlegge meg litt anneledes! oioi, på generell må man jammen meg tenke seg godt om før man skriver noe, og for all del ikke tulle med noe før man har blitt godtatt som en av gjengen... Glad jeg oppholder meg mest på forumet her, her biter vi ikke hodet av hverandre.. (hmm.. sånn da?)

Ja, jeg vet. Det er nok best her ja. Gidder ikke blande meg jeg. Skjønner ikke helt poenget med å holde på sånn.[8|][:-]

ka e det no de krangle om[8|]

Husker dere the queeen som fikk baby nettopp? Henne har de jo skikkelig kastet seg over, sier at hun er en gammel bruker som utgir seg for å være noen annen, kan skjønne at de tenker det, men det går an å holde det for seg selv.. er jo helt ville.. Alle trådene blir slettet, så man må vikelig følge med....

ja det er helt sykt inne på generell[&:] trives best her inne med mai gjengen min jeg[:)]

Kjære vene... Det er så ufattelig mange som oppfører seg idiotisk der inne, noen mer enn andre, som virkelig vil KRANGLE om alt og ingenting... Huff, det er til å bli grønn av....[:'(]

Aner ikke hva dere snakker om jeg...[8|][&:]

Åhh, er sjelden der inne... Trives best med dere jeg[8D]

tragisk......

Synes det er "tryggest" å være på mai/juni formuet jeg da! Holder meg stort sett vekke fra "store skumle generell".  [:D]

Back
Topp