Generell

Cathrine76

Forumet er livet
Er deilig å kunne trekke seg tilbake til dåke juni snupper når stormen herjer på generell[:D] skikkelig ille der i dag gitt,men litt av en underholdning[8D][:)]

ka dem diskutere i dag no da????

Noe spennende som har skjedd der inne idag?
Sjeldent jeg er der egentlig...Blir bare for å kikke litt [8D]

ORIGINAL: trudes

De krangla bla om å krangle!![8|][&:] Da er det mye annet å catte om gitt...[8|]

ORIGINAL: Stredet

De krangla bla om å krangle!![8|][&:] Da er det mye annet å catte om gitt...[8|]

Ha ha ja det var jo noe nytt at skjedde..
Også er det enkelte folk som har blir utestengt, som ikke klarer å holde seg unna også..[>:]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Stredet

Ha ha ja det var jo noe nytt at skjedde..
Også er det enkelte folk som har blir utestengt, som ikke klarer å holde seg unna også..[>:]

Ja sant! Hva går det i da? Litt flaut å "snike seg inn" på et chatte-forum eller....[8|]

Er som regel en grunn til at folk blir utestengt.. Hadde ikke jeg giddi å kommet tilbake med 40 forskjellige nick, bare for å henge på bv.. Såååå nøye er det ikke å være her [8|][8|][8|]

Heyhey!! ER jo her livet mitt er nå!![:D][;)]
Nei du helt enig! hadde jeg blitt utestengt så var det for en grunn, og da burde ihvertfall stoltheten og vettet ha stoppa meg fra å stadig" bryte meg inn igjen!![8|]

Ja det er litt av livet mitt også gitt!! Når tuppa sover, så vet jeg ikke om noe annet enn å sitte her..
Da jeg gikk gravid sist satt jeg her HELE tiden!!! Derav alle innleggene [:D][:D]
Fikk jeg ikke vært på bv fikk jeg nesten abstinenser [8|]

I KNOW!!! [:)]. Mannen min bare ler og rister oppgitt på hodet han [:)]
Sjelden han slipper til på pc'n om dagen, OG får han fingrene i den DA melder abstinensen og uroen seg her du!! [:)]

Huff det høres jo litt ille ut nesten da [:D]

Ha ha sånn var det her også!!! Jeg satt på bv heeeeele dagen, og da mannen kom hjem fra jobben, og han ville være litt på pc`n, så ble jeg dritsur.. Enda jeg hadde sittet der hele dagen [:D]

Så han gadd ikke kranglinga mer, og kjøpte bærbar til meg!! Så vi har hver vår [:D][:D]

Men nå er jeg sjelden inne her når han er hjemme, for det gikk nesten ut over kjærlighetslivet.. Satt på hver vår pc, og var ikke sosiale akkurat.. [8|][:D]

Nei det er jo faren da! Er ikke heller så mye inne når mannen er hjemme.

Back
Topp