Generell vektkurve

Pivi

Elsker forumet
Vektkurve jeg fant på aprilforumet...:
( kjenner meg ikke heeeelt igjen[:D])

Vekt kurve 14kg

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

oi sann....jeg kjenner meg ikke igjen jeg heller......[8|] he he he he

neei ikkje eg heller. til fødselen er eg nok oppe i over 14 kg men når eg legge på meg 4 kg på ei veke, så blir den litt feil. håper og satser på at en del er vatn ja!!!

den har nok jeg sprengt for lenge siden[;)]

Ja, den der er ugjenkjennelig (litt hvertfall). Desverre kommer jeg nok til å ligge litt høyere ved fødsel, men som sagt tidligere her- håper det meste er vann!

Det begynte så fint til meg, men etter uke 25 har jeg sprengt alle kurver, derfor driter jeg i kurver nå!!![:D]
Hater alt som heter vekt!!!

passer IKKE til meg[8D]

Vekta blir som den blir uansett.. Jeg låner bort kroppen til et godt formål.. (selv om jeg kunne ønske jeg fikk den tilbake snart..)

ORIGINAL: Mamma27

Vekta blir som den blir uansett.. Jeg låner bort kroppen til et godt formål.. (selv om jeg kunne ønske jeg fikk den tilbake snart..)

Godt sagt!! Enig med deg[;)]

Ja,jeg er ikke akkurat noen mønster elev etter den kurven nei [:)]

Hehehehe må bare le jeg... Er så langt vekke fra den kurven man kommer kan jeg tenke meg..[8|] Men er det noen som holder den da??

La ikke på meg noe før i uke 29.. [:D] så den stemmer nok ikke helt..
Etter 29 derimot...[:'(]

Vektkurven passer IKKE til meg[;)]

Den var faktisk ikke så dum den....likner litt på min, men med noen mindre kg bare [:D] bittelitt...

Har bare lagt på meg halvparten av forventet jeg... kanskje ikke bare bra det heller, men rimelig godt gjort også da når jeg har hatt et daglig inntak av sjokolade siden uke 15 eller noe[8|]

Back
Topp