Generell forumet

floppen

Glad i forumet
Ser det er flere her som kaster seg i diskusjonen om bilsikring ja, fy flate for noen stae damer[8D]

[>:]Ja var liksom det jeg ville fram til med innlegget mitt at en trenger ikke skittkast selvom man gjør ting annerledes, men men.
Ringte trygg trafikk nå og det er ikke lov å sette barna forovervendt hvis dem veier under 9 kilo

Ja er liksom noen som ruler der[8D] men er litt morsomt og slenge seg med å diskutere haha, ser fort hvem som har skylapper

den diskusjon der har vært MANGE ganga![:D]
snuppa mi ska no sette feilveien ei go stund tell! ho e no
bare rett over 6 kg så [:D]

men må no si at vest ungen blir syk (når h*n blir større) eller HYLE
konstant så hadde æ vurdert å snu sete ja! man ska jo ikkje gjøre d t en dåli
opplevelse førr ungan heller

hjemme sett tvillingan endafeilvei. dem fylte 3 år på fredag! men d e
ganske stort baksete (carawelle) så dem har go plass. her nede så sett
dem i vanli bilstol mens han rico (7) sett på puta.

Her inne diskuterer vi ikke[8D] vi deler erfaringer, råd og tips, thank god for det[:D][:D][:D] Harikke vært aktiv så veldig lenge men gud for en hærlig gjeng dere er.[:D] Var til og med inne på generell og forsvarte lillekaise[:D] Helt supre er dere.

ORIGINAL: floppen

Her inne diskuterer vi ikke[8D] vi deler erfaringer, råd og tips, thank god for det[:D][:D][:D] Harikke vært aktiv så veldig lenge men gud for en hærlig gjeng dere er.[:D] Var til og med inne på generell og forsvarte lillekaise[:D] Helt supre er dere.

Må bare signere denne!!![:)]

Syns det er så mange som er så dømmende....man må være forsiktig med å dømme folk syns jeg!! Det høres jo ut som om de tror at man vil skade ungene sine eller noe sånt...æsj, det er så dumt altså!![:'(]

uff,syns d bli for dumt rett å slett...men må jo inn å kikke for gøy[8D] men æ like mæ IKKE dær!!! så æ e bare hær på født i august æ..hær e alle så kooooselie[:)][:)][:)]

Er vel bare noen som ikke bruker tid på å gå rundt i grøten. Det er jo litt over the top å begynne å dekorere folk med titler som dårlig mor osv- da man uttrykker seg skriftlig over internett, og det er vanskelig å uttale seg på grunnlag av ett innlegg om noe som helst såå bastant liksom.
Men jeg forstår at folk som brenner for noe muligens kan virke krasse når de "går til angrep", men tror ikke det er for å være ekle.. Da er det mer generell drittslenging jeg heller rynker på nesen av.
Pappa har f.eks. sett mange alvorlige trafikkulykker gjennom jobben sin, og om jeg skulle gjøre noe uansvarlig mht trafikksikkerhet med intensjon, så ville ikke han heller (som er en zen fyr) hatt på seg silkehanskene.Ikke for å gi noen merkelapper, men nettopp fordi han har erfaring jeg ikke har, og han vil gjøre sitt beste for å unngå at jeg får).  Typ ikke bruke bilbelte - fly ut av frontruta kinda thing.
Klumsete forklart, men jeg skriver med en hand ledig og tenker med bare 24% av kapasiteten jeg troor jeg har somewhere.

Kasper er riktignok bare 3 og snart et halvt, men han har plass bakovervendt i bilen - og han er laang [:)]. Han sitter komfortabelt "nok" liksom, men vi må nok bytte snart, ettersom han ligger på maksvekta nå. Kan see om jeg finner bilde av han [8D]

*poff*

ford mondeo stv. Jeg kan fint sitte i framsetet, eller - sitter gaanske rakt i ryggen da [8D], men klarte tilogmed å sitte greit der når jeg var høygravid med Sivert uten at jeg var så veldig ubekvem. Er en vanesak tror jeg - for alle som setter seg inn i passasjersetet som er vant med noe annet, syns det er skikkelig ubehagelig.

Kasper har ikke klaga, så vi har ikke stressa med å snu han fremover enda [:)]. Den stolen vi har til han (besafe izi combi troor jeg), er kjempegod - men den tar masse plass da [8|]. Men han sitter greit og trygt i den, så da er liksom det det viktigste [:D]

ORIGINAL: Julita

*poff*

*propp*

[8|]

ORIGINAL: ~savannah~

ORIGINAL: maikaen

*propp*

din teite norlænning!!!

ey... jeg er minst like dum![&o]

[8|]

*propp*

din teite norlænning!!!

ey... jeg er minst like dum![&o]

neida lille vænn, det e du ikkje! du e bære så hæli!
men no må æ lægge mæ
for snuppa ska ha mat
ho ligg å knør å tulle som en gærn i senga si [8|]
så kanskje æ rækk mæ ei lita runde me dildoen før ho våkna!

ja der sier du noe. kanskje jeg også tar meg en runde m dildoen!
den store blåsvarte jeg gjømte unna for leeeenge siden! *finne frem*
det var en knall idè[:D] god natt og sov godt etterpå da[;)]

i know i will[:)]

sov som en stein æ da!
enn du?

[8D]

din skrotnisse [X(]

Back
Topp