Geletog...

Mamzen06

Glad i forumet
eg finner ikke bilder av geletog, kan noen hjelpe meg??? ville helst hatt med frukt på.. men klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal se ut[:-][8D]

Her er noen![:D] fant bilder på google[8D]

har prøvd å lage tog med sjokolade pudding og gele!! det var ikke vellykket!! Bare kliss å bløtt [&:][8D]
så hvis du skal lage med gele så bør du gjøre det rett før den skal spises!

ORIGINAL: PlasticApple©

har prøvd å lage tog med sjokolade pudding og gele!! det var ikke vellykket!! Bare kliss å bløtt [&:][8D]

Takk!![:D]
Ja det var det eg satt å lurte litt på, hm... må tenke litt på dette her ja... kan jo lage sånn larve og, for då er det jo bare til å lage i rundeformer å ha frukt i gelen å kleisa de på[8D][:D] haha Men Hanne er jo livredd sånne krypdyr då, hehe..stakkar.

ORIGINAL: Frøken fjord

ORIGINAL: PlasticApple©

Takk!![:D]
Ja det var det eg satt å lurte litt på, hm... må tenke litt på dette her ja... kan jo lage sånn larve og, for då er det jo bare til å lage i rundeformer å ha frukt i gelen å kleisa de på[8D][:D] haha Men Hanne er jo livredd sånne krypdyr då, hehe..stakkar.

ja det kan du jo og gjøre... men ikke lag det for lenge i forveien da[;)][8D]

Da er jeg enig i Hanne!! er livredd de selv!!!!!!![:'(]

Jeg trenger seriøst ideer, så kom med det![:D]

ORIGINAL: Lille Rosin

vi hadde 1000 bein i snupis 2 årsdag, var supersuksess.[:)]
Og super enkelt å lage.[:)]

bilde[:-]

var tøffe de du fant plastic apple!!!!

frøken fjord, har du sett kakebildetråden vår fra 1 års dagen???
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3219818

Vi har nylig skjønt at Isabelle ikke liker ting med gele-aktig konsistens, så jeg slipper å lage.[8D]

I går var vi borte, og fikk bl.a. ostekake, den ville hun gjerne smake på. Geleen på toppen rørte hun ikke, smakte på det hvite i midten, og hun elsker vanligvis alt som kommer fra kua, men dette likte hun ikke.[:'(]

Det spilte ingen rolle da, for de hadde flere kaker, så hun spiste et par skiver rullekake (men syltetøyet ble igjen) og omtrent en halv kransekake tror jeg.[:o]

mangen idèer på www.freiahjemmekonditori.no [:)][:)][:)]

Back
Topp