gele kluper

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
når jeg skifter bleie på thea så er det sånne bitte små bele klumper der bleia har vært [8|] tror det er det greiene som er inne i bleia, men det skal vel ikke komme på huden til babyene vel?

det stemmer at det er fyllet inni bleia ja, men trodde bleien skulle være ekstremt våt, sånn at bleien begynte og gå i oppløsning, i hvertfall det jeg har opplevd....

Det stemmer nok at det kommer fra bleia...har litt erfaring der kan man si, når emilie var liten hadde jeg en hund og den hadde da rappa en av bleiene (brukte) og rivd den i filler...blæ..ikke noe særlig flott..men da så jeg faktisk de geleklumpene som du nevner. De skal jo da ikke tyte ut da, hvist ikke bleien da er veldig full....[:D]

Ja det kan komme fra bleia...husker vi prøvde first price bleier, og da kom det sånne klumper...

vi bruker libero, og det kommer når den er sånn passe våt.
men syns det er ganske teit at det skal komme ut sånne gele kluper da [:'(]

Det har skjedd ett par ganger her også, men da har bleia vært skikkelig tisse-våt! Hvis det skjer ofte og bleia nesten ikke er våt engang ville jeg byttet bleietype...Åssen bleier bruker du a?

skummle greier, prøv å bytt merke...

ja skal prøve det. er det noen andre merker dere vil anbefale?
bruker libero nå, men vil ikke bytte til pampers den sitter så dumt på thea.

aner egentlig ikke, har alltid brukt libero..og er kjempe fornøyd med dem da..

Når jeg jobbet i barnehage var dette ikke noe rart, ganske vanlig faktisk..Ingen som reagerte på dette.
Jeg så det faktisk oftere på gutter og på pampers bleier..

Skriv inn til libero og klag...
Skjedd her et par ganger og,og skal ikke være slik!
Men...Har du prøvd "Active Fit" fra Pampers da!?[8|]
De sitter helt annerledes på- enn de vanlige baby dry bleiene dems, vier iallefall storfornøyd med den typen!!![;)]

ok skal prøve den men er den fra 7 kg?

Back
Topp