Gel til doppler

Jeg hører hver dag. Har tenkt til det til jeg kjenner spark daglig. Syntes det er betryggende. Og ikke stresset mamma=ikke stresset baby:)

Ja sant det :) men som legen sa kan det godt henne en dag man ikke finner den, for babyen ligger feil osv - da tror jeg jeg hadde blitt redd :-/ men er vel bare å prøve igjen :) merker jeg også blir rolig når jeg får høre lyden altså :) <3 vertfall siden jeg har morkaken forann og ikke kjenner noe enda..

Ja sant det :) men som legen sa kan det godt henne en dag man ikke finner den, for babyen ligger feil osv - da tror jeg jeg hadde blitt redd :-/ men er vel bare å prøve igjen :) merker jeg også blir rolig når jeg får høre lyden altså :) <3 vertfall siden jeg har morkaken forann og ikke kjenner noe enda..
Det har vært dager her hvor jeg ikke har funnet den. Har jo morkaken forann jeg også. Men sikter doppleren inn fra siden og da syntes jeg det går bedre:) hadde blitt dyrt hvis jeg ikke hadde doppler tror jeg. Gleder meg til masse spark:)

Det har vært dager her hvor jeg ikke har funnet den. Har jo morkaken forann jeg også. Men sikter doppleren inn fra siden og da syntes jeg det går bedre:) hadde blitt dyrt hvis jeg ikke hadde doppler tror jeg. Gleder meg til masse spark:)

Ja jeg måtte også inn fra siden langt nede i dag, fant den til slutt :)
Evig glad jeg kjøpte doppleren altså, en god betryggende følelse å ha! Slipper jeg å renne ned dørene hos legen/JM :p
Ja du har forann du også ja.. Litt kjedelig det når en leser om alle som kjenner spark osv, men men har vi noe stort å glede oss til :) jeg er førstegangs også så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter :p

Bruker vanlig matolje jeg :)

Jeg kjøpte sånn ultralyd-gel på clas ohlson for noen år siden. Var billig også, men vet ikke om de selger det lenger.

Back
Topp