Gel til doppler

Jeg brukte aloe vera gele

aloevera gel funker fint:)

Apoteket har :-). Der kjøpte jeg min på torsdag :-). 55 kroner

Syns dere av og til det er vanskelig å finne hjertelyden??
Og hvordan vet man helt sikkert at det e babyen sin en finner??
Vis displayet viser under 100 er det min? Og over 100 babyen sin?

Tusen takk for mange svar:) babyens ligger mellom 120-170 så du hører stor forskjell fra din egen. Men min luring har en tendens til å ligge under pulsen min. Så da får jeg inn min egen puls mens jeg hører babyen bak.

Tusen takk for mange svar:) babyens ligger mellom 120-170 så du hører stor forskjell fra din egen. Men min luring har en tendens til å ligge under pulsen min. Så da får jeg inn min egen puls mens jeg hører babyen bak.

Ja jeg måtte ta en lytt i dag også ;) da tok det litt lenger tid før det kom fram en galloperende lyd :) 137 stod det på displayet! Så der var babyens :)
Men da fant jeg min over først, så sikkert derfor det tok litt tid å få inn miniens :)
Kjenner på meg jeg for lyst å høre hver dag nå, men gjerne litt ofte det :p
Ofte hører du/dere?:)

Ja jeg måtte ta en lytt i dag også ;) da tok det litt lenger tid før det kom fram en galloperende lyd :) 137 stod det på displayet! Så der var babyens :)
Men da fant jeg min over først, så sikkert derfor det tok litt tid å få inn miniens :)
Kjenner på meg jeg for lyst å høre hver dag nå, men gjerne litt ofte det :p
Ofte hører du/dere?:)
Jeg hører hver dag. Har tenkt til det til jeg kjenner spark daglig. Syntes det er betryggende. Og ikke stresset mamma=ikke stresset baby:)

Back
Topp