Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen av dere som har kjøpt sånn kit for å legge egne gel negler? Sånn med uv-lys? Ser at det finnes sånne kit på ebay til 250-300 kr.. Verdt å kjøpe? Hva trenger man egentlig? Er det vanskelig å legge for en amatør?
Gelenegler kan være vel og bra, men vær for guds skyld nøye med hygiene. Vask hendene, prep neglene nøye og sørg for at de er knusk tørre før du legger på materiale ellers risikerer du å ende opp med grønne negler (bakterier) og ikke fil oppå neglen din. Brått filer du gjennom som kan ende opp med infeksjoner og sopp :s
Og riv aldri materiale av igjen. Da følger det alltid med deler av din egen negl som fører til at den blir sår og utsatt for uhumskheter. Her er acryl litt bedre da det kan fjernes med aceton, gele må som oftest files av med mindre det er soak-of.
Jeg legger negler selv og dette er hva jeg foretrekker og hvorfor:
- jeg legger akrylnegler fordi:
det er mye enklere og tar kortere tid enn å legge gel synes jeg
det blir finere resultat
enklere og få det av og å fylle etter
eneste minuset med det er at du jobber med kjemikalier som ikke er så godt å sitte å puste inn, men når man kun legger på seg selv ca 1 gang i mnd så går det greit, jeg er fllink til å sitte med vifte og et vindu åpent slik at det drar ut raskere:)
Dette er mine synspunkter, håper du fikk noe ut av dette rotet